الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41058)

وليد سالم 13-07-02 01:23 AM

هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
فين الناس اهل المنتدي اين ذهبوا

elmasrey123 13-07-02 01:32 AM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 512075)
فين الناس اهل المنتدي اين ذهبوا

زهقو منك ياوليد اسئلتك كترت اوى ارحمنا يافى الميادين ياقدام التلفزيون يانامو يامسافرين فى الشغل ومش لاقيين شغل يشتغلوه شكل حلاتى هههههههههه

Mohamed Mahmoud 13-07-02 02:02 AM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
ههههههههه
يا عم احنا فى اية ولا اية

hogan 13-07-02 12:13 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
احنا يوميا بالمنتدى اامر

elmasrey123 13-07-02 12:45 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
اه احنا كلنا هنا اهه الادارة ردت عليك معاليك فين سايب موضوعك من امبارح

هشام سمير 13-07-02 01:13 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
موجوووووووووووووووووووووودين يا كبير

elmasrey123 13-07-02 01:22 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 512118)
موجوووووووووووووووووووووودين يا كبير

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 512110)
احنا يوميا بالمنتدى اامر

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 512079)
ههههههههه
يا عم احنا فى اية ولا اية

ياااااااااااااااااه للدرجة دى موضوعه مهم علشان هشام الادارة وعم محمد المدير العام وكبيرنا عم مصطفى ملك الاسلحة الحية يردو على سؤاله دا انته مهم بقه ياوليد وانا مش عارف :rir::rir::rir::rir::rir:

وليد سالم 13-07-02 03:32 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
ديما منورين المكان بوجودكم ومخلينه ليه حس ورونق جميل

والله يا مصري انا لسة داخل دلوقتي امبارح جيت من الشغل الساعة واحده بليل ومقدرتش اواصل واديني دخلت ارد علي الموضوع وبردو نازل الشغل دلوقتي
المبني باه عامل زي خلية النحل بسبب الاوضاع الراهنة وكمان دخول رمضان
وكل يوم بيجيلي صداع رهيب بسبب الضغوط والارهاق والحركة الكتير في كل استديوهات المبني للتنسيق بين هنا وهناك
وكل يوم مشاكل ربنا يعدي اليومين دول علي خير



:pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur:: pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur:

elmasrey123 13-07-02 03:47 PM

رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 512158)
ديما منورين المكان بوجودكم ومخلينه ليه حس ورونق جميل

والله يا مصري انا لسة داخل دلوقتي امبارح جيت من الشغل الساعة واحده بليل ومقدرتش اواصل واديني دخلت ارد علي الموضوع وبردو نازل الشغل دلوقتي
المبني باه عامل زي خلية النحل بسبب الاوضاع الراهنة وكمان دخول رمضان
وكل يوم بيجيلي صداع رهيب بسبب الضغوط والارهاق والحركة الكتير في كل استديوهات المبني للتنسيق بين هنا وهناك
وكل يوم مشاكل ربنا يعدي اليومين دول علي خير



:pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur:: pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur:

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب


الساعة الآن 03:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir