![]() |
لو تكرمتوا
عايز حد من التجار يكون عندة ايكول بي 29 مفتوح من المصدر اللي عندة ياريت يبلغني انا عايز اشترية انهاردة لو امكن و شكرا
|
رد: لو تكرمتوا
موجود كتير باذن الله والتجار هيفيدوك
|
رد: لو تكرمتوا
راجع عروض المنتدى وان شاء الله تلاقي طلبك
|
رد: لو تكرمتوا
شكرا يا استاذ طارق وانا اشتريتة بالفعل امبارح من احد التجار بالمنتدي بس للاسف تقفيلة مش اد كدة مش زي القديم اللي كان معايا
|
رد: لو تكرمتوا
شكرا استاذ lover علي رد حضرتك
|
| الساعة الآن 05:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir