الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مبارك عليكم الشهر الكريم (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41236)

realfighter 13-07-11 03:45 PM

مبارك عليكم الشهر الكريم
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبارك على الامة الاسلامية وعليكم وعلينا شهر رمضان الكريم اعاده الله على الامة بالخير واليمن والبركات
ثم تهنئة خاصة جدا لكل اصحابى بالمنتدى واعضائه
وبعتذر للجميع عن انقطاعى عن المنتدى الفترة الاخيرة اللى تجاوزت الشهرين كان دخولى معدود ومحدود جدا كما انى انقطعت عن كتابة المواضيع بعكس ما كنت اتوقع لان الفترة الاخيرة اللى غبت فيها عن المنتدى هى فترة تواجدى ف مصر كان المفروض انى اتفرغ اكتر لكن للاسف بعد نزولى مصر تهت ف دوامة الفوضى والاوضاع الغريبة اللى بنتمنى انها تستقر او بمعنى اصح تنتهى الفتنة دى ع خير ومن غير ما ادخل ف سياسة وانا رغيت كتير اصلا كل سنة واهلى ف المنتدى بخير وباذن الله هرجع اوفر من وقتى للمنتدى
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوكم م. مصطفى

وليد سالم 13-07-11 03:53 PM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
اهلا بيك في مكانك ووسط اخوانك يا م / مصطفي وربنا يجعل شهر رمضان كلة خير وفضل وبركة عليك وعلي كل المصريين وكل المسلمين وعودا حميد يا درش

elmasrey123 13-07-11 04:23 PM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
اهلا بيك وكل سنة وانته طيب

realfighter 13-07-13 01:23 AM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 513706)
اهلا بيك في مكانك ووسط اخوانك يا م / مصطفي وربنا يجعل شهر رمضان كلة خير وفضل وبركة عليك وعلي كل المصريين وكل المسلمين وعودا حميد يا درش

حبيبى يا استاذ وليد شكرا جزيلا كلك زوق وكل عام وانت وكل الناس بخير

realfighter 13-07-13 01:27 AM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 513720)
اهلا بيك وكل سنة وانته طيب

شكرا جزيلا استاذ مصرى كل عام وانت بخير

تحياتى ليك ورمضان كريم

وليد سالم 13-07-13 01:39 AM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
الله يكرمك والله اكرم يا درش

hogan 13-07-14 11:43 AM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
http://www.upfile.klshe.com/uploads/...1082295413.gif
http://ittihadhalap.com/up/viewimages/6e26bafc1c.jpg
http://www.pp11.com/ramadan/Ramadan/...Ramadan-32.gif
http://upload.traidnt.net/upfiles/nTz62429.gif
http://im42.gulfup.com/O6vOd.jpg

loverlover 13-07-14 03:31 PM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
حبيبى يا هندسة .. عامل ايه
واااااااااااااااحشنا جدااااااااا والله
اتمنى انك تكون بخير ونورت بيتك تاني ياكبير
خالص تحياااااااااااااتي

realfighter 13-07-15 05:49 PM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
شرفنى مرورك مصطفى باشا وكل عام وانت بخير
رمضان كريم

realfighter 13-07-15 05:53 PM

رد: مبارك عليكم الشهر الكريم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 514310)
حبيبى يا هندسة .. عامل ايه
واااااااااااااااحشنا جدااااااااا والله
اتمنى انك تكون بخير ونورت بيتك تاني ياكبير
خالص تحياااااااااااااتي

حبيب قلبى محمد باشا شرفنى مرورك يا اكسلانس ثم انك اللى واحشنا اكتر يا حبيب قلبى انا بخير والحمد لله ورمضان كريم


الساعة الآن 08:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir