الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41243)

avokato 13-07-11 05:04 PM

تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
عدم التعامل معه او لمسه ومحاوله اخلاء المنطقه المحيطه وتحويل مسار السيارات حتي وصول قوات المكافحه المدنيه والاتصال علي الاتي
http://im36.gulfup.com/TfD4o.jpg

loverlover 13-07-11 05:06 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير

لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان

وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟

ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير

adel152 13-07-11 05:14 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 513733)
انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير

لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان

وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟

ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير

تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.

loverlover 13-07-11 05:22 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 513734)
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.

المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة

ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر

elmasrey123 13-07-11 05:23 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اللهم احفظ مصر واهلها من الفتن

avokato 13-07-11 05:27 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
هو فعلا تم العثور علي العديد من الاجسام والمتفجرات وتم ابطال مفعولها وربنا كريم ستار

adel152 13-07-11 05:27 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 513736)
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة

ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر


رأيى الشخصى ان الجميع يجب ان يكون متيقظ وحذر جدا الايام القادمة.
ربنا يسترها على الجميع يارب.

loverlover 13-07-11 05:29 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 513739)
رأيى الشخصى ان الجميع يجب ان يكون متيقظ وحذر جدا الايام القادمة.
ربنا يسترها على الجميع يارب.

يارب يحفظ مصر ياااااااااااارب

وليد سالم 13-07-11 05:47 PM

رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
 
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يين


الساعة الآن 01:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir