![]() |
سائق غبي لكن محظوظ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
ايه الغرزه الي عملها ديه و واحشني يا كبير ليك تقيم عالماشي بس حظوا عالي
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
ابو سعيد يا جامد اصل االعمى لما يسعد يبقه ساعاتى
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
ههههههههههههههه قيراط حظ ولا فدان شطارة كان هياخد لقب المرحوم عن جدارة بس لية عمر
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
مشكورين على المرور
|
رد: سائق غبي لكن محظوظ
السلام عليكم ، الواحد بيتحرق دمه من الناس العبيطة دى على الطريق .
|
| الساعة الآن 10:38 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir