![]() |
هدية لحاملي الايفون والايباد
رمضان كريم يا رجالتنا وكل سنة وانتوا طيبين وبعودة الأيام :)
بما اننا في شهر الكرم بقا فقولت مبخلش علي اخواتي حاملي الايفون والايباد بالهدية دي :D هديتي بقا تحميل التطبيقات على الايفون والايباد المدفوعة مجانا بدون جيلبريك اه والله بجد العنوان صح واسئل مجرب عندي Ipad 2 ولغاية دلوقتي منزل عليه برامج مدفوعة بالهبل وصراحة ربنا البرامح المدفوعة دي ليها طعم تاني البرامج اللي نزلتها: pages = 10$ keynote = 10$ numbers = 10$ garage band = 5$ fifa 13 = 10$ Gta III = 5$ sketch pro whats app بس مش بيشتغل للايباد nfs most wanted = 5$ nfs shift cards وحاجات تانية كتير كل اللي انتا عايزه موجود نيجي بقا للطريقة: الموضوع وما فيه موقع صيني بس حكاية حللي مشكلة اني مش مرتاح لعمل جيلبريك وكمان بعد التحديث ios 6.1.3 وقفل اغلب الثغرات وبكده شبه نهاية الجيلبريك المهم بجد الموضوع حقيقي وآمن جداً وانا مجربه واللي عايز يفهم ممكن اشرحله الحكاية وما فيها ان المواقع دي بتعمل عن طريق تجاوز DRM bypass, بإختصار هي وسيلة لتجاوز قواعد الترخيص في ابل واعادة توزيع نفس النسخة من التطبيق مرارا وتكرارا. تمام كده الموضوع ده شغال لجميع الاصدارت لغاية ios 6 ولكل الاجهزة حتي iphone 5 الخطوات بقا: الخطوة 1: لازم نحمل البرنامج علي الكمبيوتر بندخل علي الموقع 25pp.com وبنحدد اي برنامج ونضغط عليه http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-1.jpg الخطوة 2: بعد ما نضغط علي البرنامج بتظهر لنا الصفحة اللي في الصورة وندوس علي الزر الازرق http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-2.jpg الخطوة 3: دلوقتي بتطلع لك رسالة اضغط على PPassistant WIN الجزء الي واضح عندك بالصورة عشان تحمل البرنامج على الكمبيوتر , بعد مايحمل سطبه عادي على جهازك كانه ايتونز, اول مايشتغل بتظهر لك رسالة ثم يقوم يثبت بعض البرامج. http://abo1bs.com/wp-content/uploads...04/step-33.jpg الخطوة 4: دلوقتي هتشوف الواجهه الرئيسية للبرنامج كانه الايتونز وبيجيبلك شوية ملعومات عن جهازك http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-5.jpg الخطوة 5: ده بقا الاستور بتاع الالعاب والبرامج ممكن تتصفح او تبحث مباشرة عن البرنامج او اللعبة بالبحث عنها http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-6.jpg الخطوة 6: بعد ماتجد التطبيق الي عايز تحميله ادخل عليه ونطبق كما هو بالصورة عشان يبدا التحميل. http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-7.jpg الخطوة 7: هنا تظهر جميع التطبيقات الي قمنا بتحميلها من البرنامج. http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-8.jpg الخطوة 8: لتثبيت تطبيق او لعبة قمت بتحميلها من البرنامج على جهازك الايفون او الايباد اتبع كما هو بالصورة. http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-9.jpg الخطوة 9: هنا اذا كنت ترغب في تحديث تطبيقات موجودة على جهازك. http://abo1bs.com/wp-content/uploads...04/step-10.jpg ومبروك عليكوا البرامج :) عايز النقطة قصدي التقييم ينزل عليا زي المطرة وكل سنة وانتوا طيبين :D ورمضان كريم :D وتحت أمركم في أي استفسار الموضوع منقول بس بعد ما حطيت التتش بتاعتي :) وطبعا انا مجربه بنفسي وشغال تمام دمتم في رعاية الله :D |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
مش عارف ده القسم الصحيح ولا لأ
بس ياريت المشرفين محدش يمسح الموضوع عشان تعبت فيه فعلا والله وعشان الفايدة تعم :) |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى تقييم من اللى هو ابو كتير ده هجرب واقولك |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
هشام باشا سمير بذات نفسه :) ربنا يخليك يا باشا ودي اقل حاجة اقدمها لمنتدنا الغالي وجرب وقولي تحت امرك يا باشا |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
ههههههههههههههههههههه
ده انا مخدتش بالي ربنا يخليك يا باشا علي التقيم وشكرا جدا انا مش مصدق نفسي يا جدعان :) |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد :) وشكرا علي التقييم ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي :) |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
وياريت اللي جرب منكم حضرتك او هشام باشا سمير يطمني عشان لو في حد عنده مشكلة ممكن نحلها ان شاء الله :) |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه :)
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود واحلى تقييم |
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع :)
اقتباس:
وبعدين أهون عليك يا باشا !! اقتباس:
اقتباس:
ورمضان كريم |
| الساعة الآن 08:59 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir