الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   هدية لحاملي الايفون والايباد (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41311)

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 12:44 AM

هدية لحاملي الايفون والايباد
 
رمضان كريم يا رجالتنا وكل سنة وانتوا طيبين وبعودة الأيام :)
بما اننا في شهر الكرم بقا فقولت مبخلش علي اخواتي حاملي الايفون والايباد بالهدية دي :D

هديتي بقا
تحميل التطبيقات على الايفون والايباد المدفوعة مجانا بدون جيلبريك

اه والله بجد العنوان صح واسئل مجرب
عندي Ipad 2 ولغاية دلوقتي منزل عليه برامج مدفوعة بالهبل
وصراحة ربنا البرامح المدفوعة دي ليها طعم تاني
البرامج اللي نزلتها:
pages = 10$
keynote = 10$
numbers = 10$
garage band = 5$
fifa 13 = 10$
Gta III = 5$
sketch pro
whats app بس مش بيشتغل للايباد
nfs most wanted = 5$
nfs shift
cards
وحاجات تانية كتير
كل اللي انتا عايزه موجود

نيجي بقا للطريقة:


الموضوع وما فيه موقع صيني بس حكاية حللي مشكلة اني مش مرتاح لعمل جيلبريك وكمان بعد التحديث ios 6.1.3 وقفل اغلب الثغرات وبكده شبه نهاية الجيلبريك
المهم
بجد الموضوع حقيقي وآمن جداً وانا مجربه واللي عايز يفهم ممكن اشرحله

الحكاية وما فيها ان المواقع دي بتعمل عن طريق تجاوز DRM bypass, بإختصار هي وسيلة لتجاوز قواعد الترخيص في ابل واعادة توزيع نفس النسخة من التطبيق مرارا وتكرارا.

تمام كده
الموضوع ده شغال لجميع الاصدارت لغاية ios 6 ولكل الاجهزة حتي iphone 5

الخطوات بقا:


الخطوة 1: لازم نحمل البرنامج علي الكمبيوتر بندخل علي الموقع 25pp.com وبنحدد اي برنامج ونضغط عليه

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-1.jpg

الخطوة 2: بعد ما نضغط علي البرنامج بتظهر لنا الصفحة اللي في الصورة وندوس علي الزر الازرق

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-2.jpg

الخطوة 3: دلوقتي بتطلع لك رسالة اضغط على PPassistant WIN الجزء الي واضح عندك بالصورة عشان تحمل البرنامج على الكمبيوتر , بعد مايحمل سطبه عادي
على جهازك كانه ايتونز, اول مايشتغل بتظهر لك رسالة ثم يقوم يثبت بعض البرامج.

http://abo1bs.com/wp-content/uploads...04/step-33.jpg

الخطوة 4: دلوقتي هتشوف الواجهه الرئيسية للبرنامج كانه الايتونز وبيجيبلك شوية ملعومات عن جهازك
http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-5.jpg

الخطوة 5: ده بقا الاستور بتاع الالعاب والبرامج ممكن تتصفح او تبحث مباشرة عن البرنامج او اللعبة بالبحث عنها

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-6.jpg

الخطوة 6: بعد ماتجد التطبيق الي عايز تحميله ادخل عليه ونطبق كما هو بالصورة عشان يبدا التحميل.

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-7.jpg

الخطوة 7: هنا تظهر جميع التطبيقات الي قمنا بتحميلها من البرنامج.

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-8.jpg

الخطوة 8: لتثبيت تطبيق او لعبة قمت بتحميلها من البرنامج على جهازك الايفون او الايباد اتبع كما هو بالصورة.

http://abo1bs.com/wp-content/uploads/2013/04/step-9.jpg

الخطوة 9: هنا اذا كنت ترغب في تحديث تطبيقات موجودة على جهازك.

http://abo1bs.com/wp-content/uploads...04/step-10.jpg


ومبروك عليكوا البرامج :)
عايز النقطة قصدي التقييم ينزل عليا زي المطرة
وكل سنة وانتوا طيبين :D
ورمضان كريم :D


وتحت أمركم في أي استفسار
الموضوع منقول بس بعد ما حطيت التتش بتاعتي :)
وطبعا انا مجربه بنفسي وشغال تمام
دمتم في رعاية الله :D

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 12:49 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
مش عارف ده القسم الصحيح ولا لأ
بس ياريت المشرفين محدش يمسح الموضوع عشان تعبت فيه فعلا والله وعشان الفايدة تعم :)

هشام سمير 13-07-15 12:54 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 01:03 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 514386)
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك


هشام باشا سمير بذات نفسه :)
ربنا يخليك يا باشا ودي اقل حاجة اقدمها لمنتدنا الغالي
وجرب وقولي
تحت امرك يا باشا

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 01:07 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
ههههههههههههههههههههه
ده انا مخدتش بالي
ربنا يخليك يا باشا علي التقيم وشكرا جدا
انا مش مصدق نفسي يا جدعان :)

وليد سالم 13-07-15 01:13 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 01:18 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 514391)
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة

ربنا يخليك يا باشا واهم حاجة تستفيدوا منه
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد :)
وشكرا علي التقييم

ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي :)

وليد سالم 13-07-15 01:23 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 514395)
ربنا يخليك يا باشا واهم حاجة تستفيدوا منه
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد :)
وشكرا علي التقييم

ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي :)



يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد

ِAhmedAlaa2007 13-07-15 03:13 PM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 514396)
يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد

شكرا جزيلا يا باشا :)
وياريت اللي جرب منكم حضرتك او هشام باشا سمير يطمني عشان لو في حد عنده مشكلة ممكن نحلها ان شاء الله :)

Orabi 13-07-15 05:37 PM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه :)

مورو 13-07-15 06:30 PM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم

Mohamed Mahmoud 13-07-15 07:29 PM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد

ِAhmedAlaa2007 13-07-16 01:07 AM

رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
 
والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع :)


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 514514)
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه :)

شكرا جزيلا يا باشا :)
وبعدين أهون عليك يا باشا !!


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 514528)
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم

عليا النعمة يا باشا لو ليهم استور كنت ضبطتك :) بس والله بجد مش بفهم فيهم اي حاجة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 514540)
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد

شكرا يا محمد باشا

ورمضان كريم


الساعة الآن 08:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir