![]() |
موقف طريف مع القضاء
شوفتم يا جماعه الموقف الطريف ده مع القضاء
حسبي الله ونعم الوكيل :pleur::pleur: القصه بتاعتها اهي وكل واحد يقول رأيه قتل رجل زوجته فاخذوه للمحكمة.. فسأله القاضي: لماذا قتلت زوجتك؟؟!!!...., . . . ... ... ... ... ... ... ... فأجاب: لدى عودتي للمنزل كنت جائع واريد الغذاء فوجدت ان زوجتي لم تطبخ، فذهبت للثلاجة فلم اجد شيء، ففتحت باب الغرفة فوجدت زوجتي مستغرقة في نوم عميق فلم اتمالك اعصابي فأخذت السكين وطعنت زوجتي حتى ماتت. فقال القاضي: انت بريء..., فأجاب المتهم: كيف وانا قتلت زوجتي فأجابه القاضي: ”انت مو انت وانت جوعان شفتم الكوسه بتاعه القضاء بقي عامله ازاي رمضان كريم يا جماعه محدش ينسي التقييم بقي |
رد: موقف طريف مع القضاء
تم تعديل اسم الموضوع بعد اذن صاحبه احتراما لمكانة وهيبة القضاء
|
رد: موقف طريف مع القضاء
أسف جدا يا استاذ مصري لو كان اسم الموضوع مخالف اوي حاجه
مع تحياتي لحضرتك |
رد: موقف طريف مع القضاء
اقتباس:
|
رد: موقف طريف مع القضاء
مافيش حته تقييم بقي ولا ايه :joi::joi::joi:
|
رد: موقف طريف مع القضاء
هههههههههههههههههههه احلى تقييم
|
رد: موقف طريف مع القضاء
حبيب قلبي وربنا
|
رد: موقف طريف مع القضاء
جامده ليك تقيم
|
رد: موقف طريف مع القضاء
شرفني مرورك يا استاذ بيسو
|
| الساعة الآن 10:38 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir