الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   موقف طريف مع القضاء (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41377)

TheLegnedkiller 13-07-18 01:22 AM

موقف طريف مع القضاء
 
شوفتم يا جماعه الموقف الطريف ده مع القضاء


حسبي الله ونعم الوكيل :pleur::pleur:



القصه بتاعتها اهي


وكل واحد يقول رأيه



قتل رجل زوجته


فاخذوه للمحكمة.. فسأله القاضي: لماذا قتلت زوجتك؟؟!!!....,


.


.



.



... ... ... ... ... ... ... فأجاب: لدى عودتي للمنزل كنت جائع واريد الغذاء فوجدت ان زوجتي لم تطبخ،


فذهبت للثلاجة فلم اجد شيء، ففتحت باب الغرفة فوجدت زوجتي مستغرقة في نوم عميق



فلم اتمالك اعصابي فأخذت السكين وطعنت زوجتي حتى ماتت.



فقال القاضي: انت بريء...,


فأجاب المتهم: كيف وانا قتلت زوجتي



فأجابه القاضي:



”انت مو انت وانت جوعان



شفتم الكوسه بتاعه القضاء بقي عامله ازاي



رمضان كريم يا جماعه

محدش ينسي التقييم بقي

elmasrey123 13-07-18 01:25 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
تم تعديل اسم الموضوع بعد اذن صاحبه احتراما لمكانة وهيبة القضاء

TheLegnedkiller 13-07-18 01:48 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
أسف جدا يا استاذ مصري لو كان اسم الموضوع مخالف اوي حاجه

مع تحياتي لحضرتك

elmasrey123 13-07-18 01:50 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 515033)
أسف جدا يا استاذ مصري لو كان اسم الموضوع مخالف اوي حاجه

مع تحياتي لحضرتك

شكرا لتفهمك الموقف ومشكور على الموضوع

TheLegnedkiller 13-07-18 01:55 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
مافيش حته تقييم بقي ولا ايه :joi::joi::joi:

elmasrey123 13-07-18 01:55 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
هههههههههههههههههههه احلى تقييم

TheLegnedkiller 13-07-18 01:57 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
حبيب قلبي وربنا

besho 13-07-18 02:06 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
جامده ليك تقيم

TheLegnedkiller 13-07-18 02:08 AM

رد: موقف طريف مع القضاء
 
شرفني مرورك يا استاذ بيسو


الساعة الآن 10:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir