الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41411)

avokato 13-07-18 10:41 PM

انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
 
ايه انا بكتب وحش ولا ايه لو مختلف معايا رد علي الاقل نستفيد ولا ايه يا رجاله:no:

besho 13-07-18 10:45 PM

رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
 
عيب انت منور المنتدي بمواضيعك الي تعتبر موسوعه

elmasrey123 13-07-18 11:27 PM

رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
 
قررت ان تتنحى عن اى منصب رسمى واى دورا فى الاشراف وان تعود الى صفوف الاعضاء تؤادى نقدك معها
هو ده قرارك بزمتك ده اسمه كلام منتظر ان احنا ننزل بمظاهرات ولا ايه العمليه نايمة على الكل كلنا زعقنا ملوش لزمة الكلام ده

abo amar 13-07-18 11:44 PM

رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
 
باشا مع احترامى لحضرتك انت يعتبر المشرف الوحيد اللى بتكتب كلام فى الصميم كلام ملوش علاقه بالصيد وما شابه كلام سياسى واستراتيجى فافتخر بذلك حتى وان كنت تفيد فئه قليله من قراء مواضيعك فافتخر بما تكتب

elmasrey123 13-07-18 11:45 PM

رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
 
افوكاتو نظر لانى مش عايز حد ينقدك وبحبك انا هقفل الموضوع عن النقاش


الساعة الآن 10:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir