![]() |
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
بسم الله الرحمن الرحيم طبعا احنا كلنا لاحظنا فى الفترة الاخيرة كمية ركوود لم اشهدها على المنتدى من يوم ما دخلتة لحد هذة اللحظة !! بصراحة انا مستغرب مش فاهم فى اية فى المنتدى و فين الناس !!! انا بتكلم بصفتى عضو فى اسرة المنتدى مش اداري او مراقب فى المنتدى بالعكس زىى زى اى عضو يسعى الى ان المنتدى يكون افضل لان النتدى دة يعتبر بيتى التانى و عرفت من خلالة ناس يشهد الله انى بحبهم زى ميكونو اخواتى او ناس بعتبرها اباء ليا عايزين بقة نعمل دعوة حلوة بمناسبة الشهر الكريم كل واحد فينا يعرف ناس على المنتدى كتييير بقالهم فترة مختفيين طب اية رائيك لو مسكت تليفونك و تتصل بالناس دى او لو على النت تقولهم كل سنة و انتم طيبين و محدش بيشوفكو لية واحشنا عايزين نشوفكو يا جماعة و انا اول واحد هيشارك معاكم منهم بتسئل على الناس و منهم بتساهم فى زيادة النشط فى المنتدى يالا و لكل عضو هيساهم معانا تقييم منى و الى يحب يقيم من الادارة الف خير و بركة تحياتى |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
ياريت ياهاشم والله .. لان بجد فيه ناس كتييييييييييييييييييير احنا مفتقدينهم
واتمنى عودتهم للمنتدى تاني ومشاركتهم معانا من جديد وانا عن نفسي هحاول اتواصل مع الناس اللى اعرفهم على أد ماقدر وأؤيد فكرتك تماماً .. وفي إنتظار مشاركة بقية الأعضاء الكرام |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
عايزين نرجع بالمنتدى تانى بقة |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
انا والله بحاول اعمل مواضيع كتيييييييييييير بس للأسف بيحبطنى عدم الردود يعنى الموضوع يبقى طالع عيني فيه والاقي 100 مشاهدة ومافيش ولا رد واحد حاجة بجد بتخلي الواحد هيتشل:no: ان شاء الله نحاول نرجع بالمنتدى تاني ياهاشم بك وبمساعدة الجميع ان شاء الله وبالنسبة للتقييم ياعم وصل :lov: |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
انا اخر فترة كنت فيها على المنتدى قبل مانقطع بسبب ظروف خارجة كان فى الساعة بتعمل من 4-5 صفحات فى المشاركات الجديدة بصراحة انا مش عارف الوضع وصل لكدة ازااى بس ان شاء الله انا مش هسكت على كدة و مع بعض ان شاء الله نوصل لاعلى و اعلى |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
وانا ايدي في ايدك ياصاحبي |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
و الله يا هاشم . حال البلد هو اللى مخلى الوضع كده
و مش فى المنتدى بس لا ده على كل المستويات حتى فى البيت و الشغل و الشارع بس ان شاء الله انا متوقع ان اللى جاى خير على المنتدى و البلد كلها بأذن الله |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
فعلا المنتدى نايم بقاله اكتر من شهر فى التراوة خالص
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
دعوه جميله يا هاشم و نتمني إن نشوف كل الناس اللي غايبين عن المنتدي في الموضوع ده علشان نطمن عليهم.
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
فكره جميلة من شخص محترم و احييك عليها
تقبل مروري المتواضع |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
الشكر لله وحده يا هاشم باشا
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
الواحد عمال يتصل بالناس محدش معبره
تسلم ياعم هاشم |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
تسمحولى بقى اقول وجهه نظرى بكل صراحه يا جماعه
انا حديث فى المنتدى ولكن المنتدى هنا مليء باعضاء كتير جدا تشرف انك تبقى عارف ناس زى دى كل الحكايه مع احترامى لكل القائمين على المنتدى فيه بعض ناس فى الإدارة بتاعه المنتدى بتبقى السبب فى ان كتير يعزف عن الدخول انا بقول وجهه نظرى بكل صراحه ان اريد الا الاصلاح |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
والله انا بقول رائيى بكل صراحه واذكر على سبيل المثال وليس الحصر انى مره عملت موضوع بتكلم فيه عن سياسه الحكام العرب
بمجرد ما عملت الموضوع وتعبت فيه بتاع ساعه بكتب فيه واستشهد ببعض ايات من القرآن الكريم علشان اعمل موضوع شامل وبصراحه كان موضوع رائع ومن وجهه نظرى لا يتعلق بالسياسه من قريب او بعيد الكلام ده كان ابل الثوره وبعد خمس دقائق من كتابه الموضوع واصداره الموضوع اتحذف اتحذف ليه يا ناس يا إدارة قالك علشان السياسه سياسه ايه الموضوع ملهوش علاقه بالسياسه خالص الموضوع يتعلق بالعدل فقط بس من منظور الحكم عند العرب والامراء بس بشكل مفسر وجميل المهم اتمسح وعرفت ان فيه اخ فى الاداره اللى مسحه ماشى يا سيدى دخلت بقوله مسحته ليه لاقيته بيتكلم معايا باسلوب زى ما يكون انا كتبته فى الجرنان عنده وانا شغال فراش اسلوب مش قادر اوصفه عموما عرفت انو اخ كريم عنده 22 سنه يعنى فرق بينى وبينه 12 سنه ومع ذلك قولتله انا اسف مش هكتب سياسه تانى وده احتراما لسنى اللى هو 33 سنه فعيب انى اخش فى مهاترات علشان موضوع فى منتدى واذ بقى بعض ايام الاقى الشخص اللى فى الاداره ده هارى الدنيا مواضيع فى السياسه ولا حد بيقوله بتعمل ايه وبيخبط وزى الفل وبيتكلم فى السياسه صريح فين طيب يا جدعان حد يقول حد يتكلم مفيش نعمل موضوع بره العرض المثبت بعد خمس دقايق يتمسح يقولك اصل الموضوع تجارى الاخ بتاع الاداره يعمل موضوع تجارى واكتر من سلعه ميتمسحش فيه ايه برده مش عارف اول طريق النجاح العدددددددددددددددددددددددل |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
يبنى انا بعررررف الناس علشان تفهم ايه اللى بيتم علشان يعرفو ان نجاح المنتدى يتوقف على شويه اجراءات اولهم الاداره
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
بص يا باشا انا مش هقولك احنا ناس حلوة و الادارة بنت نااس و كيوت انا هقولك ان فى لائحة قوانين فى المنتدى انا كمشرف و اداري بلتزم بيها قبلك و قبل اى عضو يعنى القوانين بتطبق علينا قبل ما تطبق عليك و يمكن كمان احنا اكتر عشان احنا فى الواجهة القوانين و القواعد دى تم وضعها للمحافظة على السلوك و الود بين الاعضاء ميبقاش فى مشادات او الفاظ خارجة او مشحانات عايز بقة تتكلم مع حد فى السياسة اليومين دول حاجة من الاتنين ياما تطلعو فى ناحية واحدة ياما هتضربو بعض لو حضرتك شايف ان فى مضرف حذفلك موضوع و انتا شايف انك مظلوم فى الموضوع دة تقدر تقدم شكول للادارة فى قسم المقترحات و الشكاوى و هيتم النظر فيها طبعااا تحياتى |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
ادى حضرتك قولت سياسة الحكام العرب !! يعنى هتلاقى واحد ناصري طلع يقول عبد الناصر هو الحل التانى لااا مبارك هو الحل التالت لا محمد مرسى هو الحل خناقة و شتيمة و بهدلة و احنا فى الاخر الى بنقعد نحل المشاكل دى كلها |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
معاك قلبا وقالبا ولكنك عارف ظرف العمل الصعبه فى احوال البلد دى عامله ازاى والواحد على قد ميقدر بيتواجد ونحن فى خدمه منتدانا دائما
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
فكره رائعه يا هاشم وتم تنفذها بالفعل ولكن الحاله ده على كافة المستويات بسبب حال البلد ربنا يصلح الحال تحياتى
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
انا بتصل بمحمد سعيد من امبارح مش راضى يرد على |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
بس انا وصلتلة و كلمتة يا كبير و انتا مالكش دعوة بالليلة دى خااالص |
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اية طيب يا جدعان الناس كرجعتش و مشوفتش بنى ادم واااحد رجع !!
هو الناس زعلانة من المنتدى فى حاجة ولا اية |
| الساعة الآن 09:03 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir