![]() |
كرال نمرة 2 + جراب
[SIZE="4"][COLOR="Blue"]للبيع كرال نمرة 2 فبر اسود
تم البيع بحمد الله http://imageshack.us/a/img42/1879/vg5n.jpg |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
بالتوفيييييييييييييييق
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=killmoretime;517944][size="4"][color="blue"]
لم يتم عمل اى تعديل على البندقية سوى حاجات فنية بسيطة لتقليل صوت البندقية ياريت توضيح هذا التعديل |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
بالتوفيق بعون الله
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=dr_mohasan;518063]
اقتباس:
يا دكتور هو يقصد القطعة الفايبر الامامية الموضوع عليها النشان الامامي للبندقية ودي في ناس بتغيرها لامتصاص قوة الصوت والاستاذ / عادل عبده عارفها وبيعملها |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=وليد سالم;518070]
اقتباس:
الكاتم يعنى!!!!!!!!! |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=وليد سالم;518070]
اقتباس:
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=dr_mohasan;518084]
اقتباس:
الشكر لله يا دكتور انت تشرفني |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=Mohamed Mahmoud;518076]
اقتباس:
تمام يا استاذ محمد |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=dr_mohasan;518063]
اقتباس:
الموضوع انك تفك البندقية وتملى الفراغات اللى فى الدبشك سواء بقطن وتكبسة كويس دة بالنسبة للجزء لمخدة الدبشك و تحت الكانون وفى اخر الكانون بنوع من السفنج المقوى اللى هوة لونة ابيض لو اشتريت وش موبايل بيبقى جاى معاة وتقص على اد المقاسات ودة عن تجربة قلل صوت البندقية بنسبة كبيرة |
رد: كرال نمرة 2 + جراب
السلام عليكم ، بالتوفيق بإذن الله
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
بالتوفيق بس لو مش هتجيب حاجة اعلى أومش محتاج تمنها يبقى متبعش يا زعيم الا لما تبقى حتهة حديدة خردة
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
للرفع والتجديد
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
تم تعديل السعر لسرعة البيع
|
| الساعة الآن 10:20 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir