الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   اجري يا مجدييييييي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=41851)

TheLegnedkiller 13-08-05 04:54 AM

اجري يا مجدييييييي
 
شويه صور للمعني الحقيقي لمعني كلمه

كلمه اجري يا مجدي


ياريت كل واحد يقول انهي صوره عجبته اكتر


اسيبكم مع الصور

http://im33.gulfup.com/d25Az.jpg

http://im33.gulfup.com/pKahh.jpeg

http://im33.gulfup.com/UlGR3.jpg

http://im33.gulfup.com/pNAiT.jpg


انا بامانه عجبتني اوي الصوره الي هيا التالته

مع تحياتي للجميع

loverlover 13-08-05 06:13 AM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
هههههههههههههههههههههه
اخر صورة دي بجد اللى تحفة

تسلم الايادي ياريس

adel152 13-08-05 06:20 AM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
أول صورة لأن مجدى مش واخد باله من المصيبه اللى وراه وعمال يبلبط فى الميه ههههههههههه.........

M.SHADY 13-08-05 10:36 AM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
الصوره الاولى لانها المعنى الحقيقى للخطر

TheLegnedkiller 13-08-05 02:58 PM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 519833)
هههههههههههههههههههههه
اخر صورة دي بجد اللى تحفة

تسلم الايادي ياريس

الله يخليك يا استاذ lover

شرفني مرورك

TheLegnedkiller 13-08-05 03:01 PM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 519834)
أول صورة لأن مجدى مش واخد باله من المصيبه اللى وراه وعمال يبلبط فى الميه ههههههههههه.........

هههههههههههههههه مش مصيبه ولا حاجه لاقدر الله

كل الي فيها دراع او رجل او رقبه بالكتير مش اكتر

TheLegnedkiller 13-08-05 03:02 PM

رد: اجري يا مجدييييييي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.SHADY (المشاركة 519865)
الصوره الاولى لانها المعنى الحقيقى للخطر

رأي حضرتك زي رأي الاستاذ Adel

بالظبط


الساعة الآن 06:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir