![]() |
الطلق البلي
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم يا جماعه انا عاوز اعمل الطلق البلي الي هيا نمره 4 واي نوع طلقات 9 ملي تتعمل بيها وبطريقه امنه وياريت لو فيه صوره يبقي تمام اوي ياريت الخبراء يفيدوني |
رد: الطلق البلي
صديقي العزيز لقد تم انهاء ومنع اي حديث عن طلقات البلي والمسدسات المعدلة علي المنتدي فارجوا من حضرتك عدم الاستفسار عنها
|
رد: الطلق البلي
اسف جدا يا استاذ وليد
علي الموضوع ده بس كنت بعمله للاستفسار فقط |
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir