الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   الحته الي علي الحبل (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42044)

TheLegnedkiller 13-08-14 03:38 PM

الحته الي علي الحبل
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انهرده تشرفت وقابلت الحج رامي فشتك :):)

حبيبي طبعا

بس معرفشي برضه ليه كان مستعجل يخش المطعم

المهم

انا بدلت معاه الرمسيس بالالكتريك 812

بس هو الكتريك جامد بالامانه

ومعرفشي ليه ضربت في دماغي اني اشوفه بيكهرب ولا ايه

وحطيت ايدي علي الجزء الي بيكهرب وخت شويه فولتهات تصحي الميت

المهم

الصور بتاعته اهي ياريت الاعضاء يقيموه

http://im41.gulfup.com/x3aKr.jpg

http://im41.gulfup.com/uL9fo.jpg

وليد سالم 13-08-14 03:42 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
هههههههههههههههههههههههه يعني كهربت نفسك عشان تجربة تسلم يا معلم طول عمرك فدائي ربنا يديك الصحة :lf::lf::lf::lf::lf::lf::rir::rir::rir::rir:

TheLegnedkiller 13-08-14 03:45 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 521638)
هههههههههههههههههههههههه يعني كهربت نفسك عشان تجربة تسلم يا معلم طول عمرك فدائي ربنا يديك الصحة :lf::lf::lf::lf::lf::lf::rir::rir::rir::rir:

هههههههههههههههههههههه

والله انا شعري واقف من ساعتها ولا اكني عامله زبليط

وليد سالم 13-08-14 03:52 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller (المشاركة 521641)
هههههههههههههههههههههه

والله انا شعري واقف من ساعتها ولا اكني عامله زبليط

الحمد لله انها جت علي كده وان الشعر لسة موجود في مكانة اكيد لسة في شحنة اوعي تغسلة اليومين دول ليعمل ماس استني يومين كده لحد ما يفرغ الشحنة باه هههههههه:rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

TheLegnedkiller 13-08-14 03:55 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
هههههههههههههههههههههههههه

اهو برضه البيت عندي يستفيدم مني عشان يشغلم الاجهزه مني

الواحد يحط الفيشه في ايدي وتشتغل واهو برضه توفير كهرباء

loverlover 13-08-14 05:14 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
هههههههههههههههه كويس انك بدلت بإلكتريك مش بمسدس ،، كنت هتجربه ازاي دة ههههههههههههههه
الحمد لله ربنا ستر

TheLegnedkiller 13-08-14 08:32 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 521647)
هههههههههههههههه كويس انك بدلت بإلكتريك مش بمسدس ،، كنت هتجربه ازاي دة ههههههههههههههه
الحمد لله ربنا ستر

ههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالالالالالالالالا المسدس انا هخده كلمه من الراجل الي هشتريه منه

ياروح مبعدك روح

:lov::lov::lov:

Mr_mody 13-08-15 10:46 AM

رد: الحته الي علي الحبل
 
هاهاهاهاها والله شكله صاعق جميل بس اوعي تجربها تاني دي فيها موته و ربنا يبعد عننا الشرور

TheLegnedkiller 13-08-15 03:45 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_mody (المشاركة 521728)
هاهاهاهاها والله شكله صاعق جميل بس اوعي تجربها تاني دي فيها موته و ربنا يبعد عننا الشرور

ههههههههههههههههههههه

لا ياعم وربنا منا مجربه تاني

سندباد زمانى 13-08-21 10:19 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
ده جامد اوى ربنا يبركلك فيه

TheLegnedkiller 13-08-21 10:41 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سندباد زمانى (المشاركة 522991)
ده جامد اوى ربنا يبركلك فيه

الله يخليك يا كبير

big man 13-08-25 01:46 AM

رد: الحته الي علي الحبل
 
شكله جامد بس خطر حكاية انك كهربت نفسك افرد الكهربا فضلت شغاله ومفصلتش وساعاتها دراعك هيتشل بالكامل مش الصوابع بس ومش هتعرف تتخلص من الكهربا
ربنا يكفيك شره يكبير وميحوججش لاستخدامه في اي ظرف

TheLegnedkiller 13-08-25 02:44 PM

رد: الحته الي علي الحبل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man (المشاركة 523479)
شكله جامد بس خطر حكاية انك كهربت نفسك افرد الكهربا فضلت شغاله ومفصلتش وساعاتها دراعك هيتشل بالكامل مش الصوابع بس ومش هتعرف تتخلص من الكهربا
ربنا يكفيك شره يكبير وميحوججش لاستخدامه في اي ظرف

اعمل ايه بقي الدماغ وشغلها

تحياتي

_SAIKO_ 13-09-12 11:46 AM

رد: الحته الي علي الحبل
 
كهربت نفسك عشان تشوفه شغال ولا لا هههههههههههههه انا عارف ان الفضول اوقات بيكون غريب بس مش للدرجادي يا حاااج طب جرب ف اي حد ماشي ف الشارع اديلة شرطتين شحن ولا حاجه ههههههههه

بالتوفيق يارب و مبرررروك عليك عقبال لما تشتري محطة كهربا مرة واحده


الساعة الآن 04:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir