الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   العبد لله (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42179)

TheLegnedkiller 13-08-21 07:08 PM

العبد لله
 
امبارح رحت قابلت الحج رامي فشتك

اول مره اشوف واحد جاي يبيع قطط وميعزمشي علي صاحبه باتنين تلاته منهم :sal::sal:

المهم

رحت قابلته في حته اسمها شارع المدير

انا وقفت شويه علي اول الشارع مستني الحج ده

اقف 5 دقائق 10 دقائق 15 دقيقه

قلت ادخل جوه الشارع بشويه يمكن الاقيه تايه هناك او حاجه

الباشا لاقيته قاعد علي كرسي وحاطط رجل علي رجل وفرحان بالقعده اوي

انا شفته ضحكت بالامانه

المهم قعدنا مع بعض شويه وعرفت شويه حاجات منه علي البنادق

وبصراحه هو استاذ فيهم

وان شاء الله لينا طلعه قريبه اوي للصيد بالبنادق بس يارب الامور بتاعه البلد ديه تعدي علي خير

انا اتصورت صورتين معاه بس بالامانه انا كان شكلي معفن اوي

لاني كنت جاي من اللجان الشعبيه الي في المنصوره عندنا

شكلي عامل زي السيد العيسوي بتاع المنصوره :mechan::mechan:

الصورتين اهي وبعتذر كمان مره شكلي وحش فيهم

بس الحمد لله رامي منور الصورتين

elmasrey123 13-08-21 07:12 PM

رد: العبد لله
 
هو كده اصطادك يابوب هتوحشنا ان شاء الله
لو كلمته انهارده قوله بيقولك المصرى يا____ كلمه ضرورى

TheLegnedkiller 13-08-21 07:16 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 522952)
هو كده اصطادك يابوب هتوحشنا ان شاء الله
لو كلمته انهارده قوله بيقولك المصرى يا____ كلمه ضرورى

هههههههههههههههههه

من عيني يا استاذ مصري لما اكلمه انهرده علي الفيس او الموبايل هخليه يكلمك

بس علي كلمه _____ براحتي ولا ايه :lf::lf:

elmasrey123 13-08-21 07:19 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 522953)
هههههههههههههههههه

من عيني يا استاذ مصري لما اكلمه انهرده علي الفيس او الموبايل هخليه يكلمك

بس علي كلمه _____ براحتي ولا ايه :lf::lf:

براحتك
قوله الى انته عايزه على لسانى مهما تقوله مش هيجى حاجة جمب الى انا ناوى اقوله ليه

TheLegnedkiller 13-08-21 07:22 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 522954)
براحتك
قوله الى انته عايزه على لسانى مهما تقوله مش هيجى حاجة جمب الى انا ناوى اقوله ليه

ههههههههههههههههههههه جيت في ملعبي

من عينيا الاتنين

:rir::rir::rir:

M.SHADY 13-08-21 08:11 PM

رد: العبد لله
 
ربنا يديم الود و المحبه بينكم

TheLegnedkiller 13-08-21 08:38 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 522961)
ربنا يديم الود و المحبه بينكم

الف شكر يا مستر شادي

TheLegnedkiller 13-08-21 10:59 PM

رد: العبد لله
 
اييييييييييييييه ياعم فشتك فييييييييييييينك

وليد سالم 13-08-22 12:22 AM

رد: العبد لله
 
طب بالزمة ده اسمة كلام يعني مش كفاية ان الصور ضلمة وكمان مقلوبة مش كنت تقول اقلبوا الشاشة علي جنبها يا جدع انت وهو ههههههههههههههههههههههههههههههه

منورين يا رجالة
:rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

TheLegnedkiller 13-08-22 01:53 AM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 523024)
طب بالزمة ده اسمة كلام يعني مش كفاية ان الصور ضلمة وكمان مقلوبة مش كنت تقول اقلبوا الشاشة علي جنبها يا جدع انت وهو ههههههههههههههههههههههههههههههه

منورين يا رجالة
:rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:

ههههههههههههههههههههههههههه :rir::rir::rir:

معلشي بقي المره الجايه ان شاء الله هنظبط الصوره شويه

ahmedafefy 13-08-22 01:07 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 522950)
امبارح رحت قابلت الحج رامي فشتك

اول مره اشوف واحد جاي يبيع قطط وميعزمشي علي صاحبه باتنين تلاته منهم :sal::sal:

المهم

رحت قابلته في حته اسمها شارع المدير

انا وقفت شويه علي اول الشارع مستني الحج ده

اقف 5 دقائق 10 دقائق 15 دقيقه

قلت ادخل جوه الشارع بشويه يمكن الاقيه تايه هناك او حاجه

الباشا لاقيته قاعد علي كرسي وحاطط رجل علي رجل وفرحان بالقعده اوي

انا شفته ضحكت بالامانه

المهم قعدنا مع بعض شويه وعرفت شويه حاجات منه علي البنادق

وبصراحه هو استاذ فيهم

وان شاء الله لينا طلعه قريبه اوي للصيد بالبنادق بس يارب الامور بتاعه البلد ديه تعدي علي خير

انا اتصورت صورتين معاه بس بالامانه انا كان شكلي معفن اوي

لاني كنت جاي من اللجان الشعبيه الي في المنصوره عندنا

شكلي عامل زي السيد العيسوي بتاع المنصوره :mechan::mechan:

الصورتين اهي وبعتذر كمان مره شكلي وحش فيهم

بس الحمد لله رامي منور الصورتين



http://im40.gulfup.com/x5dv3.jpg

http://im40.gulfup.com/uv8gm.jpg

ماشاء الله حاجه تفرح
شكلكم جامد انتم الجوز

ahmedafefy 13-08-22 01:09 PM

رد: العبد لله
 
:ri
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedafefy (المشاركة 523059)
ماشاء الله حاجه تفرح
شكلكم جامد انتم الجوز

:rir::rir::rir::rir::rir::rir:

TheLegnedkiller 13-08-22 02:53 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedafefy (المشاركة 523059)
ماشاء الله حاجه تفرح
شكلكم جامد انتم الجوز

ههههههههههههههههه الله يخليك يا كبير

elmasrey123 13-08-22 03:58 PM

رد: العبد لله
 
تم حزف الصورتين بناء على طلب رامى كعضو متضرر من وجود الصور دى وده حقه

TheLegnedkiller 13-08-22 04:00 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 523081)
تم حزف الصورتين بناء على طلب رامى كعضو متضرر من وجود الصور دى وده حقه

تمام حقه

مع تحياتي

elmasrey123 13-08-22 04:02 PM

رد: العبد لله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller (المشاركة 523085)
تمام حقه

مع تحياتي

معلش ياعمده اصل المباحث بتدور عليه اصله الخط بتاع الشرقيه ومحدش يعرفه ههه:rir::rir:

TheLegnedkiller 13-08-22 04:04 PM

رد: العبد لله
 
لا عادي يا استاذ مصري ولا يهمه


الساعة الآن 03:53 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir