![]() |
مطلوب صاعق فى ستة اكتوبر
عفوا سيدى الفاضل ممنوع بيس الالكتركاتعلى المنتدى او التحدث عنها
فى مواضيع لان ذلك مخالف لشروط المنتدى وشكرا |
رد: مطلوب صاعق فى ستة اكتوبر
كابتن محمود دياب شكرا على اهتمامك ونورت الموضوع على كل حال
انا لقيت موضوع مثبت فى المنتدى .... لاحد التجار وفكريت اشترى منه واتفهم تعديل الشروط المنتدى وشكرا مرة تانيه على الايضاح |
رد: مطلوب صاعق فى ستة اكتوبر
العفو سيدى الفاضل ولو احتجت اى شىء كلمنى وانا تحت امرك
|
| الساعة الآن 01:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir