![]() |
موبايلي بدأ يخرف
انا موبايلي يا جماعه بدأ يخرف
نوعه asha 305 مش عارف التاتش بتاعه بدأ يخرف ليه حصلت معايا قبل كده مره وبعد كده اتعدل لوحده دلوقتي اجي اضغط 4 ييجي 1 اجي اضغط اي رقم تاني يطلع رقم خلافه خالص والمشكله اني عامله بباص يعني مش هعرف افتحه غير لما ادخل الباص وانا عارف الباص بس كل لما اجي اضغط اوك مافيش اي حاجه تحصل فيه ياريت الي عارف حاجه يقول لاما شكلي هروح اوديه لاي مركز صيانه |
رد: موبايلي بدأ يخرف
غير تااااااااااااااااااااااااااتش
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
ويدخلها كام |
رد: موبايلي بدأ يخرف
اه هيبقي مفتوح طبعا بس هيبقي مفتوح من المصدر فمفيش مشكله هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
|
رد: موبايلي بدأ يخرف
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4 ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط ياما حصلت معايا |
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
عاش من شافك يا ابو عمار بس هيضرب خرز ولا ايه علي كده :lov::lov::lov: |
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
بس المشكله كل لما اجي اعمله touch screen calibration بييجي عند النقطع التانيه الي هيا تحت خالص من الشمال مش بيجيب خالص |
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل |
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
والله يا كبير انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل |
| الساعة الآن 04:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir