الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   موبايلي بدأ يخرف (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42943)

TheLegnedkiller 13-09-26 04:00 PM

موبايلي بدأ يخرف
 
انا موبايلي يا جماعه بدأ يخرف

نوعه asha 305

مش عارف التاتش بتاعه بدأ يخرف ليه

حصلت معايا قبل كده مره وبعد كده اتعدل لوحده

دلوقتي اجي اضغط 4 ييجي 1

اجي اضغط اي رقم تاني يطلع رقم خلافه خالص

والمشكله اني عامله بباص يعني مش هعرف افتحه غير لما ادخل الباص وانا عارف الباص

بس كل لما اجي اضغط اوك مافيش اي حاجه تحصل فيه

ياريت الي عارف حاجه يقول

لاما شكلي هروح اوديه لاي مركز صيانه

ĴΘĶЄЯ 13-09-26 04:03 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
غير تااااااااااااااااااااااااااتش

TheLegnedkiller 13-09-26 04:05 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 529248)
غير تااااااااااااااااااااااااااتش

مش كده الموبايل هيبقي مفتوح

ويدخلها كام

abo amar 13-09-26 05:32 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اه هيبقي مفتوح طبعا بس هيبقي مفتوح من المصدر فمفيش مشكله هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

adel152 13-09-26 06:43 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller (المشاركة 529247)
انا موبايلي يا جماعه بدأ يخرف

نوعه asha 305

مش عارف التاتش بتاعه بدأ يخرف ليه

حصلت معايا قبل كده مره وبعد كده اتعدل لوحده

دلوقتي اجي اضغط 4 ييجي 1

اجي اضغط اي رقم تاني يطلع رقم خلافه خالص

والمشكله اني عامله بباص يعني مش هعرف افتحه غير لما ادخل الباص وانا عارف الباص

بس كل لما اجي اضغط اوك مافيش اي حاجه تحصل فيه

ياريت الي عارف حاجه يقول

لاما شكلي هروح اوديه لاي مركز صيانه

أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.

pooforever_2010 13-09-26 06:48 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 529302)
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.

+++++++++++++++++++1

big man 13-09-26 06:50 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 529302)
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.

هو مش عارف يفتحه من اساسه عشان الباس

adel152 13-09-26 07:08 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man (المشاركة 529305)
هو مش عارف يفتحه من اساسه عشان الباس

أعتقد المشكلة دى حلها الوحيد عن مركز صيانة محترم.

pooforever_2010 13-09-26 07:25 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا

TheLegnedkiller 13-09-26 09:22 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 529290)
اه هيبقي مفتوح طبعا بس هيبقي مفتوح من المصدر فمفيش مشكله هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عاش من شافك يا ابو عمار

بس هيضرب خرز ولا ايه علي كده :lov::lov::lov:

TheLegnedkiller 13-09-26 09:27 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 529302)
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.

والله يا استاذ عادل انا ماكنتش عارف افتحه من الاول بس الحمد لله فتحته

بس المشكله كل لما اجي اعمله touch screen calibration

بييجي عند النقطع التانيه الي هيا تحت خالص من الشمال مش بيجيب خالص

TheLegnedkiller 13-09-26 09:46 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 529312)
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا

والله يا كبير

انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه

كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل

TheLegnedkiller 13-09-26 09:49 PM

رد: موبايلي بدأ يخرف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 529312)
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا


والله يا كبير

انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه

كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل


الساعة الآن 04:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir