الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43034)

القبطان المصرى 77 13-10-02 03:29 PM

طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قرية الجلاء موجوده بالكيلو 45 تقريبا
واعرف فيها بعض الاشخاص بحكم شغلى ( بييجو يعملو شغل عندى )
اتصلت بواحد منهم هناك وبعد السلامات واللذى منو سألتو ( اخبار اليمام عندكو ايه ؟ )
ااااااااااااااااه يعنى انت بتتصل عشان مصلحتك مش عشان تطمن عليا
تصدق كنت فاهم غلط

ايوه طبعا يابنى
متخليش العشم يقتلك وتفتكر انى باتصل اطمن عليك ولا حاجه
اخص عليك هو انا برده وش كده
ههههههههههههههههههههه
انا عاوز اعزمك على عشوة يمام النهارده من اليمام بتاعكو
وضحكنا شويه مع بعض
هو فيه يمام هنا بس مش كتير
طيب انا عايز اجيلك دلوقت عشان ايدى بتاكلنى وعايز اصطاد
ملحوظه
الساعه كانت 8 ليلا
ياعم هاتصطاد دلوقت ازاى بس والدنيا ضلمه
وبعدين الناس هنا رخمه شويه ومحدش هايسكتلك وانت بتصطاد جنب بيته

ياعم ملكش دعوه مش هاندخل القريه غير واحنا داخلين او خارجين بس
والصيد هايكون حوالين القريه من بره فى الاشجار الموجوده فى الغيطان بالكشاف
كمان هانصطاد فى الغيطان
يعنى لو اندبحنا هناك محدش هايحس بينا

متبقاش جبان بقى ده الواحد مننا احنا الاتنين بسم الله ماشاء الله
طول بعرض ونفوت فى الحيطه ونقول للجمل قوم وانا اقعد مكانك
هههههههههههههههههههه
المهم المعلم سخن
طيب تعالى ماشى وربنا يعديها على خير
انا هاروح امون الموتسيكل واستناك
قمت واخد البندقيه كانت معايا فى الشغل
سمو الاميره بنت الاصول
والصيد بالليل كان من غير منظار طبعا
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/487852926.jpg

علبتين رش مارسمان ولاد حلال
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/692688109.jpg

الكشاف الالمانى المعتبر
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/955154208.jpg

ووصلتلو على الساعه 9 وربع كده
ولفينا فى منطقه حوالى 20 كيلو مربع حوالين القريه
والحمد لله كانت الحصيله
22 يمامه
ومعلش الصور مضلمه شويه عشان التصوير كان بالليل
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/536159623.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/346185491.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/965762914.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/587231492.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/543580429.jpg
وطبعا قسمتهم مع صاحب المكان
ماينفعش اسيبه كده
هههههههههههههههههههه
والسلام عليكم





ĴΘĶЄЯ 13-10-02 03:40 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
والله انت باشا
تسلم ايدك ، وبالف هنا وشفا

محمد خلف 13-10-02 05:15 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
ايه دا ؟
طلعه عاديه كده زي بتوه الناس العاديين ؟
فين الحاجات العجيبه الي بتحصل كل مره ؟
انت اتحسدت يا هاني
ههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا قبطان

Hamo.Alex 13-10-03 01:43 AM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
والععععععععععععععة الله يباركلة :)

moorey 13-10-03 07:51 AM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
و لله ليك وحشه يا قبطان

طلعه موفقه و مبروك الاميره الجديده

ahmedafefy 13-10-03 09:27 AM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 529935)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قرية الجلاء موجوده بالكيلو 45 تقريبا
واعرف فيها بعض الاشخاص بحكم شغلى ( بييجو يعملو شغل عندى )
اتصلت بواحد منهم هناك وبعد السلامات واللذى منو سألتو ( اخبار اليمام عندكو ايه ؟ )
ااااااااااااااااه يعنى انت بتتصل عشان مصلحتك مش عشان تطمن عليا
تصدق كنت فاهم غلط

ايوه طبعا يابنى
متخليش العشم يقتلك وتفتكر انى باتصل اطمن عليك ولا حاجه
اخص عليك هو انا برده وش كده
ههههههههههههههههههههه
انا عاوز اعزمك على عشوة يمام النهارده من اليمام بتاعكو
وضحكنا شويه مع بعض
هو فيه يمام هنا بس مش كتير
طيب انا عايز اجيلك دلوقت عشان ايدى بتاكلنى وعايز اصطاد
ملحوظه
الساعه كانت 8 ليلا
ياعم هاتصطاد دلوقت ازاى بس والدنيا ضلمه
وبعدين الناس هنا رخمه شويه ومحدش هايسكتلك وانت بتصطاد جنب بيته

ياعم ملكش دعوه مش هاندخل القريه غير واحنا داخلين او خارجين بس
والصيد هايكون حوالين القريه من بره فى الاشجار الموجوده فى الغيطان بالكشاف
كمان هانصطاد فى الغيطان
يعنى لو اندبحنا هناك محدش هايحس بينا

متبقاش جبان بقى ده الواحد مننا احنا الاتنين بسم الله ماشاء الله
طول بعرض ونفوت فى الحيطه ونقول للجمل قوم وانا اقعد مكانك
هههههههههههههههههههه
المهم المعلم سخن
طيب تعالى ماشى وربنا يعديها على خير
انا هاروح امون الموتسيكل واستناك
قمت واخد البندقيه كانت معايا فى الشغل
سمو الاميره بنت الاصول
والصيد بالليل كان من غير منظار طبعا
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/487852926.jpg

علبتين رش مارسمان ولاد حلال
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/692688109.jpg

الكشاف الالمانى المعتبر
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/955154208.jpg

ووصلتلو على الساعه 9 وربع كده
ولفينا فى منطقه حوالى 20 كيلو مربع حوالين القريه
والحمد لله كانت الحصيله
22 يمامه
ومعلش الصور مضلمه شويه عشان التصوير كان بالليل
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/536159623.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/346185491.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/965762914.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/587231492.jpg
http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/543580429.jpg
وطبعا قسمتهم مع صاحب المكان
ماينفعش اسيبه كده
هههههههههههههههههههه
والسلام عليكم





ما شاء الله حاجه تفرح

القبطان المصرى 77 13-10-03 01:43 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 529942)
والله انت باشا
تسلم ايدك ، وبالف هنا وشفا

الله يسلمك ياجوكر
مشكور جدا

القبطان المصرى 77 13-10-03 01:45 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خلف (المشاركة 529961)
ايه دا ؟
طلعه عاديه كده زي بتوه الناس العاديين ؟
فين الحاجات العجيبه الي بتحصل كل مره ؟
انت اتحسدت يا هاني
ههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا قبطان

ههههههههههههههههههههههه
فين ياعم اللى طلعه عاديه دى
مانا طلعت بالليل اهو للصيد فى ايام غبره وقلق
وده طبعا مش عادى
هههههههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 13-10-03 01:45 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the small hunter (المشاركة 530026)
والععععععععععععععة الله يباركلة :)

النهارده الخميس على فكره
هههههههههههههههههههههههه

القبطان المصرى 77 13-10-03 01:46 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey (المشاركة 530041)
و لله ليك وحشه يا قبطان

طلعه موفقه و مبروك الاميره الجديده

انت فين ياعم مووووووووووووووووووووووور
انت مخاصمنا ولا ايه يابرنس
مبقناش بنشوفوك يعنى كتير هنا

القبطان المصرى 77 13-10-03 01:47 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedafefy (المشاركة 530044)
ما شاء الله حاجه تفرح

منور يا افندم
ربنا يجعل الفرح من نصيبنا دايما ان شاء الله

هشام سمير 13-10-03 01:52 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
كبيييييييييييييييييييير ياعم هانى بجد حاجه جميله
بس ازاى الطلعه دى تعدى عادى كده زى الناس العاديين من غير مواقف جامده

القبطان المصرى 77 13-10-04 08:00 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 530091)
كبيييييييييييييييييييير ياعم هانى بجد حاجه جميله
بس ازاى الطلعه دى تعدى عادى كده زى الناس العاديين من غير مواقف جامده

مش عارف ياباشا والله ازاى عدت من غير مواقف
الظاهر كده انى اتحسدت
هههههههههههههههههههههههههههه
مسائك عسل ياكبيرنا

المتحدة 13-10-11 10:47 PM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
انا من الجزاءر

القبطان المصرى 77 13-10-12 11:00 AM

رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتحدة (المشاركة 531364)
انا من الجزاءر

السلام عليكم ورحمة الله
اهلا اخى الكريم
الجزائر دى قريبه جدا من قرية الجلاء
على ما اعتقد اقل من 10 كيلو


الساعة الآن 05:30 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir