![]() |
طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قرية الجلاء موجوده بالكيلو 45 تقريبا واعرف فيها بعض الاشخاص بحكم شغلى ( بييجو يعملو شغل عندى ) اتصلت بواحد منهم هناك وبعد السلامات واللذى منو سألتو ( اخبار اليمام عندكو ايه ؟ ) ااااااااااااااااه يعنى انت بتتصل عشان مصلحتك مش عشان تطمن عليا تصدق كنت فاهم غلط ايوه طبعا يابنى متخليش العشم يقتلك وتفتكر انى باتصل اطمن عليك ولا حاجه اخص عليك هو انا برده وش كده ههههههههههههههههههههه انا عاوز اعزمك على عشوة يمام النهارده من اليمام بتاعكو وضحكنا شويه مع بعض هو فيه يمام هنا بس مش كتير طيب انا عايز اجيلك دلوقت عشان ايدى بتاكلنى وعايز اصطاد ملحوظه الساعه كانت 8 ليلا ياعم هاتصطاد دلوقت ازاى بس والدنيا ضلمه وبعدين الناس هنا رخمه شويه ومحدش هايسكتلك وانت بتصطاد جنب بيته ياعم ملكش دعوه مش هاندخل القريه غير واحنا داخلين او خارجين بس والصيد هايكون حوالين القريه من بره فى الاشجار الموجوده فى الغيطان بالكشاف كمان هانصطاد فى الغيطان يعنى لو اندبحنا هناك محدش هايحس بينا متبقاش جبان بقى ده الواحد مننا احنا الاتنين بسم الله ماشاء الله طول بعرض ونفوت فى الحيطه ونقول للجمل قوم وانا اقعد مكانك هههههههههههههههههههه المهم المعلم سخن طيب تعالى ماشى وربنا يعديها على خير انا هاروح امون الموتسيكل واستناك قمت واخد البندقيه كانت معايا فى الشغل سمو الاميره بنت الاصول والصيد بالليل كان من غير منظار طبعا http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/487852926.jpg علبتين رش مارسمان ولاد حلال http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/692688109.jpg الكشاف الالمانى المعتبر http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/955154208.jpg ووصلتلو على الساعه 9 وربع كده ولفينا فى منطقه حوالى 20 كيلو مربع حوالين القريه والحمد لله كانت الحصيله 22 يمامه ومعلش الصور مضلمه شويه عشان التصوير كان بالليل http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/536159623.jpg http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/346185491.jpg http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/965762914.jpg http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/587231492.jpg http://www8.0zz0.com/2013/10/02/13/543580429.jpg وطبعا قسمتهم مع صاحب المكان ماينفعش اسيبه كده هههههههههههههههههههه والسلام عليكم |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
والله انت باشا
تسلم ايدك ، وبالف هنا وشفا |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
ايه دا ؟
طلعه عاديه كده زي بتوه الناس العاديين ؟ فين الحاجات العجيبه الي بتحصل كل مره ؟ انت اتحسدت يا هاني ههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك يا قبطان |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
والععععععععععععععة الله يباركلة :)
|
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
و لله ليك وحشه يا قبطان
طلعه موفقه و مبروك الاميره الجديده |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
|
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
مشكور جدا |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
فين ياعم اللى طلعه عاديه دى مانا طلعت بالليل اهو للصيد فى ايام غبره وقلق وده طبعا مش عادى هههههههههههههههههههههه |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههه |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
انت مخاصمنا ولا ايه يابرنس مبقناش بنشوفوك يعنى كتير هنا |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
ربنا يجعل الفرح من نصيبنا دايما ان شاء الله |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
كبيييييييييييييييييييير ياعم هانى بجد حاجه جميله
بس ازاى الطلعه دى تعدى عادى كده زى الناس العاديين من غير مواقف جامده |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
الظاهر كده انى اتحسدت هههههههههههههههههههههههههههه مسائك عسل ياكبيرنا |
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
انا من الجزاءر
|
رد: طلعة اليوم ( اقتحام قرية الجلاء ليلا )
اقتباس:
اهلا اخى الكريم الجزائر دى قريبه جدا من قرية الجلاء على ما اعتقد اقل من 10 كيلو |
| الساعة الآن 05:30 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir