الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   التسليح المصرى و العالمى (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=89)
-   -   صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43069)

avokato 13-10-04 12:25 AM

صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
بس مش هنشر حاجه الا لما الاقي عشرميت رد:sante:

محمد خلف 13-10-06 01:08 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
احطه عالبيدج ازاي انا كده ؟
الناس هترجع تشتمني انا يا عم احمد
هههههههههههههههههه

avokato 13-10-06 01:18 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
حرام الموضوع يعمل مشاهدات بالعبيط وانا بيطلع عين امي في تجميع المواضيع ورفع الصور وفي الاخر احس اني شغال في صحرا لو محدش رد هبعت لهشام بيه يبعتلنا كتيبه دعم واسناد وندور الضرب في المنتدي كله والي يخاف يطلع بره ههههههههههه

هشام سمير 13-10-06 02:59 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 530492)
حرام الموضوع يعمل مشاهدات بالعبيط وانا بيطلع عين امي في تجميع المواضيع ورفع الصور وفي الاخر احس اني شغال في صحرا لو محدش رد هبعت لهشام بيه يبعتلنا كتيبه دعم واسناد وندور الضرب في المنتدي كله والي يخاف يطلع بره ههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا عم احمد مش مهم الردود المهم الناس تشوف الموضوع وتستفاد منه
اللى بيعمل خير مش بيستنى شكر من حد افضل حاجه يكون القسم اللى انتا مديره فيه مرجع قوى للناس
تحياتى يا صديقى الغالى

elmasrey123 13-10-06 03:01 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
ياعم احمد الناس لو مكنش مسدس او بندقيه معدوش بيعبرو حد

avokato 13-10-06 03:33 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
فى مثل هذه الساعه كانو عاملين كدا من اربعين سنة
http://im39.gulfup.com/UmqYV.jpg
http://im39.gulfup.com/wj8ek.jpg

avokato 13-10-07 06:45 AM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
برضه ملقتش العشرميت رد براحتكم:pleur:

mo7 faqih 13-10-07 10:12 AM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
ياعم متزعلش ليكن دليلك (لانريد منكم جزاء ولا شكورا).
حقيقى الصوره الاولى اول مره اشوفها بالفعل
شكرا على الموضوع وننتظر إكماله بالصور والمعلومات الجميله.
تحياتى.

القبطان المصرى 77 13-10-07 10:38 AM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
اولا ربنا يجعله فى ميزان حسناتك ياغالى
ثانيا
انا من عشاق التاريخ العسكرى بوجه عام
والتاريخ العسكرى المصرى بوجه خاص
واكيد فيه ناس كتير زى حلاتى كده
فهيبقى حرام عليك تحرم الناس اللى زى حلاتى من حاجه بنحبها عشان مجموعه تانيه بتدخل تبص عالموضوع ومش بترد عالموضوع بما يليق بقيمة الموضوع
فكر فى كلامى كويس وانا عارف اننا مش هانهون عليك فى الاخر
ههههههههههههههههههه

MBadr 13-10-07 11:41 AM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العقرب الاحمر (المشاركة 530604)
اولا ربنا يجعله فى ميزان حسناتك ياغالى
ثانيا
انا من عشاق التاريخ العسكرى بوجه عام
والتاريخ العسكرى المصرى بوجه خاص
واكيد فيه ناس كتير زى حلاتى كده
فهيبقى حرام عليك تحرم الناس اللى زى حلاتى من حاجه بنحبها عشان مجموعه تانيه بتدخل تبص عالموضوع ومش بترد عالموضوع بما يليق بقيمة الموضوع
فكر فى كلامى كويس وانا عارف اننا مش هانهون عليك فى الاخر
ههههههههههههههههههه

+++++++++++++++++++++++++++++++1
مجهود رائع يا احمد باشا تسلم ايدك يا كبير وفى انتظار الجديد

ميشو الحاوى 13-10-07 01:29 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
الله ينور يا افوكاتو بك
تحياتى ليك

محمد خلف 13-10-07 04:22 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
امبارح اليوم كان يومك يا كبير على البيدج
بس في ناس هتشلني بعيد عنك
بيجو في الهايفه
ربنا يهدي

avokato 13-10-07 08:12 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العقرب الاحمر (المشاركة 530604)
اولا ربنا يجعله فى ميزان حسناتك ياغالى
ثانيا
انا من عشاق التاريخ العسكرى بوجه عام
والتاريخ العسكرى المصرى بوجه خاص
واكيد فيه ناس كتير زى حلاتى كده
فهيبقى حرام عليك تحرم الناس اللى زى حلاتى من حاجه بنحبها عشان مجموعه تانيه بتدخل تبص عالموضوع ومش بترد عالموضوع بما يليق بقيمة الموضوع
فكر فى كلامى كويس وانا عارف اننا مش هانهون عليك فى الاخر
ههههههههههههههههههه

يباشا مستني ردودك طالما متابع

avokato 13-10-08 02:37 PM

رد: صور ومعلومات عسكريه تم الافراج عنها منذ قليل عن حرب اكتوبر
 
تعرفوا ان في نكسه 67 اعلنت اسرائيل ان الجيش المصري في الساعه 8.40 دقيقه صباحا بدء قصف مدفعي علي مواقع اسرائيليه ورصد مقاتلات مصريه علي رادارات الدفاع الجوي تقترب من حدود اسرائيل ....لتوهم العالم ان مصر بدأت العدون . ...لتبرر الضربه الاسرائيليه.

وتعرفوا ان الاذاعه المصريه اذاعت يوم 6 اكتوبر خبر ان في الساعه ال 1.30 ظهرا قامت اسرائيل بضربه جويه في ميناء الزعفرانه في خليج السويس - علي اعتبار ان اسرائيل هيا التي بدأت الحرب


الساعة الآن 02:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir