![]() |
اخين احدهم دكتور فلسفه والاخر غير متعلم
مره إتنين إخوات واحد إتعلم وأخد دكتوراه في
الفلسفه والتانى متعلمش .. في يوم كده قاعدين بيتغدوا وقدامهم فرخه في الطبق .. فقال اﻷخ إللي متعلمش : قولي يا أخويا بشهادتك دي إنت بتعالج إيه ؟ ... رد عليه : ﻻ ، شهادتي مش في الطب .. قاله : أمال في إيه ؟ رد عليه : في الفلسفه .. قاله : وإيه الفلسفه دي ؟ رد عليه : الفلسفه دي إنى أقدر أقنعك إن الطبق إللي قدامك ده فيه فرختين مش واحده .. فقام اﻻخ اللي متعلمش أخد الفرخه إللي في الطبق و قاله كل إنت الفرخه التانية بقى |
رد: اخين احدهم دكتور فلسفه والاخر غير متعلم
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب ماهو اللى عملو الاخ الغير متعلم ده يعتبر فلسفه برده بس فلسفة الاستعباط |
رد: اخين احدهم دكتور فلسفه والاخر غير متعلم
ههههههههههههههههه جامدة
|
رد: اخين احدهم دكتور فلسفه والاخر غير متعلم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
فكرتنى بمحمد هنيدى كان تقول لو قاعد معاك واحد صحبك وجالك كوبيتين كوبايه ناقصه وكوبايه مليانه الزوق يخليكى تأخد اى كوبايه قاله الناقصه قاله طب انا سيبهالك اهى |
| الساعة الآن 11:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir