الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   دنيا غريبه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43458)

TheLegnedkiller 13-10-25 12:37 AM

دنيا غريبه
 
حارس بنك بيحمى مﻼيين
مرتبه 180 جنيه
حارس مدرسة بيحمى أعراض بنات الناس
مرتبه 200 جنيه
... حارس مرمى بيحمى شبكة
عقده بـ 25 مليون ؟!!
...
دنيا معكوسه تزرع بصل يطلع كوسه
أخاف أقول مساء الخير
تطلع
صباح الخير
...
و معظم بنات النهاردة
شعرها يبقى نصه طالع من الطرحة
و صوتها واصل آخر الشارع
و ريحتها كوكتيل روايح
و فى اﻻخر تكتب :
ربي يسر لي أمري وقني عذاب النار !!
يرن عليها ..
و لما ترد عليه تقوله :
انت ليه اتصلت علي انا بالذات ؟!
يقول : ﻻني حسيتك محترمه
و هي تقول : و انت كمان شكلك كده
...
الرجل : يدخن .. و يشيش .. و يعسل
و لو عيل او حد جاب الليزر عليه يقوله ياعم
شيله بيجيب سرطان
على اساس ان السجاير و الشيشة بقى فيها
فيتامين سى
...
أهل البنت عايزين لبنتهم
زوج عاقل
و أهل الولد بيجوزوه عشان يعقل
طب و بعدين !!
...
صابون فيري مكتوب عليه " : ليمون طبيعي "
و العصير مكتوب عليه " : نكهات صناعية !! "
...
تبقى واقف مع ناس يحسسوك انك ملك زمان
و اول ما تمشى يعملو عليك حفلة
ده كان عيل ......
واد سئيل ابن ......
...
و تستمر الحياه.................وعجبى ع اساس
بينداس والحرامى ابن ناااااااااس

هشام سمير 13-10-25 02:26 AM

رد: دنيا غريبه
 
وعجبى ..............
والله عندك حق يا ابنى

big man 13-10-25 10:41 AM

رد: دنيا غريبه
 
لدنيا زي المرجيحه

TheLegnedkiller 13-10-25 02:20 PM

رد: دنيا غريبه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 533190)
وعجبى ..............
والله عندك حق يا ابنى

دنيا غريبه وغلابه وجت علي الناس الغلابه

شرفني مرورك يا هشام بك

TheLegnedkiller 13-10-25 02:20 PM

رد: دنيا غريبه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man (المشاركة 533200)
لدنيا زي المرجيحه

ههههههههههههههههههههه :rir::rir:


الساعة الآن 10:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir