الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تفاهه الاعلانات المصريه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43459)

TheLegnedkiller 13-10-25 12:39 AM

تفاهه الاعلانات المصريه
 
تفاهه الاعلانات المصريه


جهاز كمبيوتر خيالى للبيع..لاتفوت الفرصة


قاعد بتفرج على التلفزيون ..ولقيت اعلان جامد جدا
جهاز كمبيوتر خيااااااال ياجدعان خيااااال ياجدعان
مبدئيا كده بنتيم 4 ... اوووووه انا بصراحه افتجوئت من المفاجئة هههه






اسمعو بئا المفاجئة


رامات 256




وخد دى بئا عشان يغمن عليك من المفاجئة



الهارد



الهارد


الهارد


40
جيجا






مش يقول بئا 40 جيجا ويسكت .. لا ازاى
لازم يقولعشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه
ههههه



لا وفيه ايه بئا.. اوبشن جامد اوى


كارت لان


عشان تقدر تخش على النت

مش كده وبس
تخيلو الجهاز بشاشه وبماوس وكى بورد
وسماعات مأشفه مممم اصلى مخففه بيقولو 500 وات
واساسا لما تفتحهم من الكرتونه هتلاقيهم موش شغاليين


انا بجد لما بشوف الاعلان بكون عاوز اكسر التلفزيون
انا بجد مش عارف الناس دى بتعلن لمين ولا عاوزه توصل ايه
خلاص الناس بتفكر تعمل ايه بعد ال i7
ده لو كانو عملو اصلا وانا لسه معرفتش
انت تعلن
اى 3 واى 5 واى7


مش بنتيم 4


لا واحلى حاجه الرامات بيقول 256 ومبسوط اوى
لا وكله والهارد ال40 جيجا عشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه
يعنى لو حبيت تلعب بيس 2011 تنزل تروح تلعب فى السيبر
عشان جهازك بعافيه حبتين هههههه


ولا الكاميرا ..وااااو حاجه كده من ايام عم خشبة
لا ويقولك عشان تصور بيها وتشوف اصحابك
وانا اللى كنت فاكرها بتنزل ميه اغسل بيها ايدى





احترمو نفسكم بئا ..بطلو استخفاف بعقول البشر...
بجد انا بشمئز من الاعلان كل مايجى ويفضلو يعيدو ويزيدو
انا مش عارف بجد من كتر ما استفزنى قولت لازم اتكلم واكتب واقول عشان مطقش
بجد بتفقع
لا وكل شويه طب لو انت سيبر اوبااااااا فى تخفيض
يامعفنين انهى سيبر هياخد المواصفات اللى مش عارف هيعملو بيها ايه بصراحه
بجد حاجه تفقع تفقع ..

lord of the war 13-10-25 12:59 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1

مورو 13-10-25 11:29 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
دا في اعلانات انقح من كده
وكله كوم والفشل بتاع مخرجين الاعلانات كوم تاني بيقلدوا اعلانات بره بالملي

مورو 13-10-25 11:44 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
أخبط دا تقليد فكرة اعلان عربيه اوبترا بتاع احمد حلمى ومنى ذكي الفكرة طلعت مسروقة


مورو 13-10-25 11:46 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
فاكرين برنامج اسمه غلاسه كانوا بيجيبوا عيل غلس كده ويرخم ع الناس دا كمان مسروق


مورو 13-10-25 11:55 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 

مورو 13-10-25 11:59 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
دا المصري بتعنا

مورو 13-10-25 12:08 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
الواد ده مشكله


TheLegnedkiller 13-10-25 02:19 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 533206)
دا في اعلانات انقح من كده
وكله كوم والفشل بتاع مخرجين الاعلانات كوم تاني بيقلدوا اعلانات بره بالملي

يعني كمان اعلانات مسروقه

وكمان مش بيعرفم يقلدم حاجه خاااااالص

مورو 13-10-26 10:19 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 533229)
يعني كمان اعلانات مسروقه

وكمان مش بيعرفم يقلدم حاجه خاااااالص

هههههههههههههههههههههههههه

مع ان والله في شباب كتير عندهم افكار تحفه بس مافيش حد بيقدر

abo amar 13-10-26 11:52 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
وربنا انا اللى بشوف اعلان الكمبيوتر ده بقع على الارض من الضحك ويجبلك العيال قاعدين بيلعبو لعبه ماريو على الجهاز ومحملين عليه ويندوس 98 علشان يشتغل ويقولك والمفااااااااااااااجاااااااااااااااه قووووووووووووول يا عم المفاجاه وسمعنا ماوس وكيبورد وسماعات من اللى بتتباع ب 18 جنيه ونص اللى هى يدوبك اللى قاعد على الجهاز يسمع صوت فتح الجهاز عليها نصصصصصصب واحتيال وللاسف ناس طيبه كتير بتشترى

القبطان المصرى 77 13-10-27 08:39 AM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
ياباشا هو الاعلان ده مستهدف فئه معينه من الشعب المصرى اللى ماتقدرش تشترى كمبيوتر غير بالامكانيات دى فى حدود 600 او 700 جنيه
لكن اعتراضى على الاعلان زى مانت قلت انو بيخاطب الناس الغلابه دول ويحسسهم ان الجهاز ده قنبله ومالوش حل فى الامكانيات بتاعته
مع اصلا الجهاز ده فى السوق مايساويش 400 حاليا بالنسبه للامكانيات المتاحه فى السوق للاجهزه الحديثه
تحياتى على موضوعك الرائع

هشام سمير 13-10-27 01:24 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
تبقى انتا اكييد اكييد فى مصر

TheLegnedkiller 13-10-27 02:26 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 533427)
وربنا انا اللى بشوف اعلان الكمبيوتر ده بقع على الارض من الضحك ويجبلك العيال قاعدين بيلعبو لعبه ماريو على الجهاز ومحملين عليه ويندوس 98 علشان يشتغل ويقولك والمفااااااااااااااجاااااااااااااااه قووووووووووووول يا عم المفاجاه وسمعنا ماوس وكيبورد وسماعات من اللى بتتباع ب 18 جنيه ونص اللى هى يدوبك اللى قاعد على الجهاز يسمع صوت فتح الجهاز عليها نصصصصصصب واحتيال وللاسف ناس طيبه كتير بتشترى

والله يا ابو عمار انا لما بشوف الاعلان مش بضحك انا بسيب الجهاز وامشي لاما بشمته

تحس انه بيكلم عيل رضيع بيضحك عليه

لا وكمان بيقول هارد 40 جيجا يشيل كل حاجه

ده انا لو نزلت لعبه كوره الجهاز هيهنج

TheLegnedkiller 13-10-27 02:27 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى 77 (المشاركة 533452)
ياباشا هو الاعلان ده مستهدف فئه معينه من الشعب المصرى اللى ماتقدرش تشترى كمبيوتر غير بالامكانيات دى فى حدود 600 او 700 جنيه
لكن اعتراضى على الاعلان زى مانت قلت انو بيخاطب الناس الغلابه دول ويحسسهم ان الجهاز ده قنبله ومالوش حل فى الامكانيات بتاعته
مع اصلا الجهاز ده فى السوق مايساويش 400 حاليا بالنسبه للامكانيات المتاحه فى السوق للاجهزه الحديثه
تحياتى على موضوعك الرائع

عارف والله يا بااشا انه بيستهدف فئه معينه

بس لما يقول ان الجهاز المعفن ده الواحد الي ميعرفشي كتير يحس انه بيتكلم علي احدث حاجه

TheLegnedkiller 13-10-27 02:29 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 533472)
تبقى انتا اكييد اكييد فى مصر

ههههههههههههههههههه والله علي رأيك يا هشام بك اكيد في مصر

big man 13-10-27 03:15 PM

رد: تفاهه الاعلانات المصريه
 
لا بيقولها ازاي رامات خومسوميااااااا واتناااااااااشاااااااار هاااااارد اربعييييييييييييييييييييييييين جيجااااا

40 جيجا وانا اصصلا عندي البارتيشن سي لوحده اكتر من 40


الساعة الآن 11:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir