![]() |
عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
صباح الخير ان شاء الله بتمنى انها تكون جمعة مباركة على حضراتكم عايز اعرف ازاى ارفع فديو على الموقع من الكمبيوتر
|
رد: عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
صباح الفل ياكبير
اعتقد انك لازم ترفعه ع اليوتيوب الاول وبعد كده تاخد اللينك بتاع صفحة الفيديو وتعمله في مشاركه |
رد: عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
متشكريين يا عم مورو وان شاء الله هيعجبك خليها مفاجأة
|
رد: عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
أوووووووووووووووووووووووووووك
|
رد: عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
|
رد: عاوز اعرف ازاى ارفع فديو
=ĴΘĶЄЯe"]راجع الموضوع ده
[://www.egyhunt.net/showthread.php?t= متشكريين اخى العزيز والحمد لله تم رفع الفديو |
| الساعة الآن 07:45 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir