الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   الف مبروك (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43464)

TheLegnedkiller 13-10-25 02:17 PM

الف مبروك
 
الف مبروك للاستاذ عادل 152

بالفوز بالمسابقه لاجمل بندقيه في المنتدي

الف الف مبروك يا كبير

ياريت الكل يهنأ الاستاذ عادل

وان شاء الله هيتم الاتفاق مع الاستاذ هشام علي ميعاد لاستلام الجايزه المتفق عليها

مع تحياتي لحضرتك ولكل من شارك في المسابقه سواء بتعليق او بصوره

بالتوفيق للجميع

TheLegnedkiller 13-10-25 02:29 PM

رد: الف مبروك
 
وياريت يا استاذ عادل عنوان حضرتك بالتفصيل علي الخاص عشان الجايزه توصل لحضرتك

القبطان المصرى 77 13-10-25 04:30 PM

رد: الف مبروك
 
الف الف مبروك يا استاذ عادل
ذهبت الجائزه لمن يستحق

TheLegnedkiller 13-10-25 07:00 PM

رد: الف مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى 77 (المشاركة 533247)
الف الف مبروك يا استاذ عادل
ذهبت الجائزه لمن يستحق

شكرا لمرورك يا قبطان

abo amar 13-10-25 07:00 PM

رد: الف مبروك
 
الف مبروك يا مستر عادل

adel152 13-10-25 09:04 PM

رد: الف مبروك
 
أشكركم جميعا على ردودكم المحترمة.
رجاء من أخى العزيز ا/محمود TheLegnedkiller ان يقوم بعمل مسابقة أخرى للأعضاء الاعزاء وأقدم هذا الجراب كهدية للفائز ان شاء الله.
تحياتى للجميع.

TheLegnedkiller 13-10-26 01:52 PM

رد: الف مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 533276)
الف مبروك يا مستر عادل

شرفني مرورك يا استاذ عادل

TheLegnedkiller 13-10-26 01:53 PM

رد: الف مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 533287)
أشكركم جميعا على ردودكم المحترمة.
رجاء من أخى العزيز ا/محمود thelegnedkiller ان يقوم بعمل مسابقة أخرى للأعضاء الاعزاء وأقدم هذا الجراب كهدية للفائز ان شاء الله.
تحياتى للجميع.

والله يا استاذ عادل مش عارف اقول لحضرتك ايه

ده كرم اكيد من حضرتك وتشجيع للاعضاء

وان شاء الله يتم عملها في اقرب وقت

مع تحياتي لحضرتك

احمد حسن ادريس 13-10-26 01:55 PM

رد: الف مبروك
 
الف مبروك على الفوز وبهنيك بسرور

AhmeD EslaM 13-10-26 05:11 PM

رد: الف مبروك
 
الف الف الف مبروك للاستاد عادل واتمانى ان سواء الفهم قلى حصل قلى برضو مليش زنب في ميكونش زعلو منى
والف مبروك مره تانيه

هشام سمير 13-10-26 05:22 PM

رد: الف مبروك
 
مبروك للاستذ عادل
ياريت حضرتك تبعت عنوانك على الخاص لاستلام الجائزه والتصرف فيها كما تشاء :)


الساعة الآن 08:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir