![]() |
الف مبروك
الف مبروك للاستاذ عادل 152
بالفوز بالمسابقه لاجمل بندقيه في المنتدي الف الف مبروك يا كبير ياريت الكل يهنأ الاستاذ عادل وان شاء الله هيتم الاتفاق مع الاستاذ هشام علي ميعاد لاستلام الجايزه المتفق عليها مع تحياتي لحضرتك ولكل من شارك في المسابقه سواء بتعليق او بصوره بالتوفيق للجميع |
رد: الف مبروك
وياريت يا استاذ عادل عنوان حضرتك بالتفصيل علي الخاص عشان الجايزه توصل لحضرتك
|
رد: الف مبروك
الف الف مبروك يا استاذ عادل
ذهبت الجائزه لمن يستحق |
رد: الف مبروك
اقتباس:
|
رد: الف مبروك
الف مبروك يا مستر عادل
|
رد: الف مبروك
أشكركم جميعا على ردودكم المحترمة.
رجاء من أخى العزيز ا/محمود TheLegnedkiller ان يقوم بعمل مسابقة أخرى للأعضاء الاعزاء وأقدم هذا الجراب كهدية للفائز ان شاء الله. تحياتى للجميع. |
رد: الف مبروك
اقتباس:
|
رد: الف مبروك
اقتباس:
ده كرم اكيد من حضرتك وتشجيع للاعضاء وان شاء الله يتم عملها في اقرب وقت مع تحياتي لحضرتك |
رد: الف مبروك
الف مبروك على الفوز وبهنيك بسرور
|
رد: الف مبروك
الف الف الف مبروك للاستاد عادل واتمانى ان سواء الفهم قلى حصل قلى برضو مليش زنب في ميكونش زعلو منى
والف مبروك مره تانيه |
رد: الف مبروك
مبروك للاستذ عادل
ياريت حضرتك تبعت عنوانك على الخاص لاستلام الجائزه والتصرف فيها كما تشاء :) |
| الساعة الآن 08:59 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir