![]() |
اضحك
اضحك" لما تحط إيدك ف جيبك ومتلاقيش غير 2 جنيه مغسولين .... كويس إن مامتك سابتهملك ف البنطلون
"اضحك" لما تبقي ماشي مضايق اوي والمطره تغرقك .. ربنا بيفتحلك باب السما علشان تدعيله .. بيفكرك بيه "اضحك" لما تحب حد جدآ و فجأة يسيبك و يمشي .... كفاية إنك خسارة فيه "اضحك" لما حد يستندل معاك ..... قوله بضحكتك طظ "اضحك" لما تبص ف ورقة الإمتحان ومتعرفش تحل.... عشان لو ظهرت النتيجة ونجحت هتضحك إن جت معاك كده .. ولو شيلت المادة هتضحك إنك خدت فرصة تانية تعلم نفسك "اضحك" لو رجليك فقفقت من كتر اللف ع الشغل ... كفاية إنك شميت هوا الشارع "اضحك" لما تشتري بطيخه وتطلع قرعة ..... مش أحسن ما كان اشتراها واحد غلبان ومبيشوفهاش غير م السنة للسنة "اضحك" لما فجأة كده تتعب اوي...أكيد هيظهر علي موبايلك إسم حد كان واحشك "اضحك" لما تحس إنك لوحدك...وخليك واثق إن في حد ف الجانب الأخر من العالم بيشاورلك وبيقولك استناني اضحك ... تعرف تضحك ? :rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir: اضحك ياض منك ليييييييييييييييييييييييييه :joi::joi::joi::joi: |
رد: اضحك
لحد امتي هنفضل نضحك.......؟
|
رد: اضحك
اقتباس:
تلحق يعني مش هتتأخر ان شاء الله |
رد: اضحك
اضحك لو وقعت من على السلم وقول الحمد لله ونزلت بسرعه ههههههههههههههههه
ياراجل هو احنا نافعين فى حاجه غير الضحك |
رد: اضحك
اقتباس:
وديه اهم حاجه في شعب مصر |
رد: اضحك
اقتباس:
دا ايه التفائل ده كله ياباشا :) |
رد: اضحك
حاضر
هههههههههههههههههههههههههههههههههه اى خدمه يا لجند باشا ضخكت اهووو |
رد: اضحك
ايه قنبله التفاؤل الي انفجرت في النتدى دي ؟
جالك منين التفاؤل دا كله ؟ قوللي بس يا رب يا عم تفضل كده علطول و متغيرش رايك بعدين |
| الساعة الآن 10:21 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir