الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   تقييم مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=102)
-   -   ... تقييم عملة سعودية قديمة ... (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=43773)

diiie_hard 13-11-16 08:11 PM

... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 



منتظر ردود الاعضاء الكرام

TheLegnedkiller 13-11-17 01:06 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
ان شاء الله الاعضاء يقيموها

el7awi 13-11-17 11:12 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
لو عايز تبيعها شوف عايز تبيعها بكام و قولي علي الخاص و انا تحت امرك

diiie_hard 13-11-18 10:55 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
شكرا لردودكم ومروركم
بس عايز اعرف تقييمها الاول قبل بيعها

diiie_hard 13-11-27 06:52 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
مفيش حد يعرف ؟

elmasrey123 13-11-27 08:06 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diiie_hard (المشاركة 537516)
مفيش حد يعرف ؟

وانا رخت فين يعنى هى دى اول مرة من هنا ورايح هاخد نسبه منك
4 قروش سنة 1376هجريا وليس ميلاديا يعنى 1954 ميلادى نحاس سكت فى عهد الملك سعود بن عبد العزيز متوسط السعر من 5 ل15 جنيه

diiie_hard 13-11-30 04:11 PM

رد: ... تقييم عملة سعودية قديمة ...
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 537522)
وانا رخت فين يعنى هى دى اول مرة من هنا ورايح هاخد نسبه منك
4 قروش سنة 1376هجريا وليس ميلاديا يعنى 1954 ميلادى نحاس سكت فى عهد الملك سعود بن عبد العزيز متوسط السعر من 5 ل15 جنيه



تسلم يا جميل
ودايما مبدع بتعليقاتك


الساعة الآن 09:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir