![]() |
تحيه شكر وتقدير
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
هذا ومن واجب الاعتراف بالحق الذى هو المنهج الذى تربيت عليه طيله حياتى فانى كان يجب ان اقوم بعمل هذا الموضوع اشكر به المنتدى واعضاءه وادارته الكريمه لما كانو به سبباً بعد قدر الله وتوفيقه فى جميع الجوانب فمهما شكرت لن افى حق هذا المنتدى على وقدر الاستفاده المعلوماتيه الى جانب العلاقات الاجتماعيه الرائعه التى شرفت ان عرفتها عن طريق هذا المنتدى الذى والله ادين له بكل فضل فمهما اصبحت من نعمه وفضل سوف اذكر فى يوم من الايام عندما اسال ان الفضل يرجع لله ثم هذا المنتدى الذى ادين له بالفضل فتقبلو منى خالص تحياتى لكم اعضاء ومشرفين وإدارة كريمه :lov::lov::lov::lov::lov::lov: http://im40.gulfup.com/Owk56.gif |
رد: تحيه شكر وتقدير
لا محترم طول عمرك وبترد الجمايل ههههههههههههه حبيبى ياكبير انته سايبنا ورايح فين يا اسطة اصلى حاسس ان كلامك ده بسبب حاجة وهات رقم تليفون نعمة الى انته وصلتلها
|
رد: تحيه شكر وتقدير
مش عارف ليه حاسس بحاجه غلط يا ابو عمار
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: تحيه شكر وتقدير
في ايه يا ابو عمار
حد زعلك !! |
رد: تحيه شكر وتقدير
طول عمرك محترم يا ابو عمار
وكلامك ده يدل على انك اصيل ومعدنك طيب . مش واحد بتاع مصلحتك وناكر للجميل زى ناس احب اقول للناس اللى بتشأل اخويا وحبيبى ابو عمار مفيش اى حاجه والدنيا زى الفل الحمد لله |
رد: تحيه شكر وتقدير
الاصيل اصيل يابو عمار ياملك النضال حبيبى
|
رد: تحيه شكر وتقدير
والله يا جماعه ما فيه اى حاجه خالص بس مجرد انى كنت بتأمل فى شويه حاجات كده فى حياتى فى الفتره الاخيره لاقيت ان كل فضل انا فيه دلوقت يرجع لله سبحانه وتعالى ثم المنتدى واعضاءه وإدارته فقولت لازم اعترف بذلك امام الله وامام الجميع
|
رد: تحيه شكر وتقدير
السلام عليكم ورحمة الله
انت انسان محترم يابو عمار محدش بيعمل اللى انت عملته ده غير المحترمين وبس ربنا يديم المحبه بينا جميعا |
| الساعة الآن 09:26 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir