![]() |
جيت نمرة 2
لو سمحتوا ياجماعة كنت عايز اعرف النوريكا جيت نمرة 2
عاملة كام دلوقتى البندقية كسر الزيرو ودى صورها http://www10.0zz0.com/2013/11/28/00/285924432.jpg |
رد: جيت نمرة 2
ان شاء الله الاعضاء يفيدوك يا كابتن
|
رد: جيت نمرة 2
الجيت بندقية ممتازة وسعرها عالى...حسب الحالة
|
رد: جيت نمرة 2
هى سعرها من 2200 الى 2500 حسب الحالة والكرتونة وكيس الناشينكاهات وكده يعنى لو الحاجات دى موجود تعمل 2500 لو مش موجودة تنزل شوية وشكرا
|
رد: جيت نمرة 2
اقتباس:
|
| الساعة الآن 02:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir