![]() |
كسرت حاجة فى المسدس
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته دى تانى مشاركة ليا كنت ببحث عن شرح فك تركيب المسدس ولما لقيت الشرح كسرت الجزء المشار ليه بالسهم ده ،ياريت حد يفيدنى ويقولى هى بتتغير عادى والا لا ؟ http://im67.gulfup.com/dfJrAz.jpg |
رد: كسرت حاجة فى المسدس
ياعم حرام عليك ايه اللى خلاك تشترى المسدس دا دا من ازبل الانواع ربنا معاك بس اللى انا عرف انه الجزء ممكن تلاقى زيه على حسبربنا معاك ونصيحه صلحه واخلص منه دا نوع رديئ
|
رد: كسرت حاجة فى المسدس
اقتباس:
ادينا بنتعلم . السؤال بقى هنا الاقى القطعة دى فى الورش بتاعة تصليح الاسلحة والا فى محلات بيع السلاح الصوت ؟ |
رد: كسرت حاجة فى المسدس
قدر الله وماشاء فعل
موجود ان شاء الله وتغيرها حوالى 50ج |
رد: كسرت حاجة فى المسدس
اقتباس:
انا محتاج مكان يكون فى الجيزة او الهرم |
| الساعة الآن 04:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir