الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   كسرت حاجة فى المسدس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=46127)

يونس تسولى 14-05-24 04:33 PM

كسرت حاجة فى المسدس
 


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

دى تانى مشاركة ليا كنت ببحث عن شرح فك تركيب المسدس ولما لقيت الشرح كسرت الجزء المشار

ليه بالسهم ده ،ياريت حد يفيدنى ويقولى هى بتتغير عادى والا لا ؟


http://im67.gulfup.com/dfJrAz.jpg

محمد الحكيم 14-05-24 07:47 PM

رد: كسرت حاجة فى المسدس
 
ياعم حرام عليك ايه اللى خلاك تشترى المسدس دا دا من ازبل الانواع ربنا معاك بس اللى انا عرف انه الجزء ممكن تلاقى زيه على حسبربنا معاك ونصيحه صلحه واخلص منه دا نوع رديئ

يونس تسولى 14-05-24 08:31 PM

رد: كسرت حاجة فى المسدس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحكيم (المشاركة 560399)
ياعم حرام عليك ايه اللى خلاك تشترى المسدس دا دا من ازبل الانواع ربنا معاك بس اللى انا عرف انه الجزء ممكن تلاقى زيه على حسبربنا معاك ونصيحه صلحه واخلص منه دا نوع رديئ

والله انا ماليش فى السلاح ودى اول يبقى معايا سلاح بس كسرته الحمد لله

ادينا بنتعلم .

السؤال بقى هنا الاقى القطعة دى فى الورش بتاعة تصليح الاسلحة والا فى محلات بيع السلاح الصوت ؟

sayed amer 14-05-24 11:36 PM

رد: كسرت حاجة فى المسدس
 
قدر الله وماشاء فعل
موجود ان شاء الله وتغيرها حوالى 50ج

يونس تسولى 14-05-25 01:37 AM

رد: كسرت حاجة فى المسدس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 560427)
قدر الله وماشاء فعل
موجود ان شاء الله وتغيرها حوالى 50ج

طيب اجيبها منيين ؟؟؟

انا محتاج مكان يكون فى الجيزة او الهرم


الساعة الآن 04:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir