الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=49030)

sniper007 15-07-31 08:53 PM

اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
مين اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى للبيع

nour eltoureny 15-07-31 10:23 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
هو لو تشترية جديد افضل طبعا دور في عروض المنتدي و لفلك لفة علي المحلات والي سعرة كويس ويناسبك خلص واشترية هو متوفر يعني مش نادر ولا حاجة

el7awi 15-07-31 10:29 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
سنايبر عمرك ما هتلاقية مستعمل بأقل من 700 جنية هو جديد ب1000 الي 1100 فخليك في الجديد افضل بكتير زي اﻻستاذ نور ما بيقول لحضرتك

sniper007 15-07-31 10:39 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi (المشاركة 578700)
سنايبر عمرك ما هتلاقية مستعمل بأقل من 700 جنية هو جديد ب1000 الي 1100 فخليك في الجديد افضل بكتير زي اﻻستاذ نور ما بيقول لحضرتك

طب اجيبه منين الى حضرتك

sniper007 15-07-31 10:40 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578699)
هو لو تشترية جديد افضل طبعا دور في عروض المنتدي و لفلك لفة علي المحلات والي سعرة كويس ويناسبك خلص واشترية هو متوفر يعني مش نادر ولا حاجة

كل المواضيع قديمه
وانا لسه جديد هنا معرفش حاجه حضرتك

nour eltoureny 15-07-31 10:52 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578703)
كل المواضيع قديمه
وانا لسه جديد هنا معرفش حاجه حضرتك

هو الجاكال كلة الي ومتوفر في كل محلات الاسلحة تقريبا وفي نظيرة الافضل منو في نظري الايكول فيرات ماجنوم الفرق الوحيد انو لا يحتوي علي خاصية الرشاش الي محدش بيحبها او حيستخدمها اصلا

sniper007 15-07-31 11:00 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578707)
هو الجاكال كلة الي ومتوفر في كل محلات الاسلحة تقريبا وفي نظيرة الافضل منو في نظري الايكول فيرات ماجنوم الفرق الوحيد انو لا يحتوي علي خاصية الرشاش الي محدش بيحبها او حيستخدمها اصلا

طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش

nour eltoureny 15-07-31 11:11 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578710)
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش

بص يا فندم الاتنين وجهين لعملة واحدة وهو البريتا 92
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية
فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة
والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس

وملحوظة مهمة
الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك
والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة
و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط

sniper007 15-07-31 11:19 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578712)
بص يا فندم الاتنين وجهين لعملة واحدة وهو البريتا 92
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية
فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة
والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس

وملحوظة مهمة
الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك
والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة
و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط

انا فاهم ده كويس حضرتك وتسلم على معلوماتك دى بجد
وانا نفسى من زمان فى البريتا f92
بس الظروف وصلت ان حد يقولى انت مين ولا معاك كام علشان تجيب زينا فانا بدرو على حد يساعدنى بجد
المهم لما جيت ادور ع البريتا لقيتها مش موجوده فعجبنى الايكوال جكال ديول اللى شبه البريتا
الحمد لله الظروف متيسره حاليا ونفسى حد يساعدنى وجميله فوق راسى

nour eltoureny 15-07-31 11:34 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
ياعم متقولش كدة بس انا مكانك وانت مكاني وكلنا عشاق للبريتا ومتسمحش لحد يقولك معاك كام علشان تبقي زينا دي مجرد شكليات يعني والرزق دة من عند ربنا وهي حاجة ترفيهية و تادية اغراض دفاعية وليس للمنظرة وانا زي مقولتلك شوف محلات الليثي او محمد ياقوت وشوف الاصدار القديم عندهم وحتاخدة بسعر حلو و المعاملة مريحة جداا معاهم واي حاجة او استفسار حيفيدوك وانت قدامهم

sniper007 15-07-31 11:38 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578724)
ياعم متقولش كدة بس انا مكانك وانت مكاني وكلنا عشاق للبريتا ومتسمحش لحد يقولك معاك كام علشان تبقي زينا دي مجرد شكليات يعني والرزق دة من عند ربنا وهي حاجة ترفيهية و تادية اغراض دفاعية وليس للمنظرة وانا زي مقولتلك شوف محلات الليثي او محمد ياقوت وشوف الاصدار القديم عندهم وحتاخدة بسعر حلو و المعاملة مريحة جداا معاهم واي حاجة او استفسار حيفيدوك وانت قدامهم

ونعم بالله
تسلم ربنا يخيلك لينا بجد ويعيطك ما تتمناه
ما هو انا جيت اسال علشان انزل لقيته بيقولى بلاش لان اصحاب المحلات مش هتعرف تتعامل معاهم وكمان مافيش فاتوره ولا حاجه معاه وممكن يلبسك فى حتجه تانيه والاخطر من كده انه بيبلغ عندك الشرطه وانت خارج كمان فالصراحه انا خوفت لانى لمشى جنب الحيط وعمرى ما دخلت مركز الحمد لله يبقا ده حالى الكلام ده صح ولا بينصب عليا

nour eltoureny 15-07-31 11:47 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578727)
ونعم بالله
تسلم ربنا يخيلك لينا بجد ويعيطك ما تتمناه
ما هو انا جيت اسال علشان انزل لقيته بيقولى بلاش لان اصحاب المحلات مش هتعرف تتعامل معاهم وكمان مافيش فاتوره ولا حاجه معاه وممكن يلبسك فى حتجه تانيه والاخطر من كده انه بيبلغ عندك الشرطه وانت خارج كمان فالصراحه انا خوفت لانى لمشى جنب الحيط وعمرى ما دخلت مركز الحمد لله يبقا ده حالى الكلام ده صح ولا بينصب عليا

طب استني باة علشان البوليس طالع عندي هههههههههه :rir: انا لو منك اطخة اية الكلام دة يا عم احنا كان زمانا مرميين في السجن و هو بيقول كدة بس علشان تشتري منو وتطمنلوا علشان هو عارف ان اسعارة مولعة وبرة كويسة فحتشتري منو مضطر ومسدس الصوت مش ممنوع والبيع بفاتورة في القاهرة عادي او كشف حساب طبيعي جداااا ومفيش الكلام دة خالص انو بيتبلغ عنك دي اشاعة خرجها بعض المتخلفين في مصر هنا ايام الانفلات الامني علشان ظهرت التجارة في مسدسات الصوت بشكل كبير وكان عليها اقبال فكنت تشتري من واحد تعرفوا احسن من محل علشان انت فكرك انو حيبلغ والكلام دة مسدس الصوت مش ممنوووووووووووووووع

sniper007 15-07-31 11:53 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578730)
طب استني باة علشان البوليس طالع عندي هههههههههه :rir: انا لو منك اطخة اية الكلام دة يا عم احنا كان زمانا مرميين في السجن و هو بيقول كدة بس علشان تشتري منو وتطمنلوا علشان هو عارف ان اسعارة مولعة وبرة كويسة فحتشتري منو مضطر ومسدس الصوت مش ممنوع والبيع بفاتورة في القاهرة عادي او كشف حساب طبيعي جداااا ومفيش الكلام دة خالص انو بيتبلغ عنك دي اشاعة خرجها بعض المتخلفين في مصر هنا ايام الانفلات الامني علشان ظهرت التجارة في مسدسات الصوت بشكل كبير وكان عليها اقبال فكنت تشتري من واحد تعرفوا احسن من محل علشان انت فكرك انو حيبلغ والكلام دة مسدس الصوت مش ممنوووووووووووووووع

تمام
طب تقدر حضرتك تقولى اجيبه منين ويكون مضمون فى الخامه وفى انه مش يبلغ عنى ههههههه :rir:

nour eltoureny 15-07-31 11:56 PM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578734)
تمام
طب تقدر حضرتك تقولى اجيبه منين ويكون مضمون فى الخامه وفى انه مش يبلغ عنى ههههههه :rir:

انت لو في القاهرة تشوف محمد الليثي او تكلمة في التليفون عروضة واسعارة في المنتدي هنا والبيع بفاتورة وكل حاجة
او محمد ياقوت برضو نفس الكلام وشوف حيقولولك اية وشوف العروض وقرر انت والسعر الي يريحك

sniper007 15-08-01 12:05 AM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578735)
انت لو في القاهرة تشوف محمد الليثي او تكلمة في التليفون عروضة واسعارة في المنتدي هنا والبيع بفاتورة وكل حاجة
او محمد ياقوت برضو نفس الكلام وشوف حيقولولك اية وشوف العروض وقرر انت والسعر الي يريحك

انا من المنصوره ومعرفش حد هنا لسه مشترك امبارح وربنا يديم المعروف واكتسب خبره انفع بيها حد قبل ما يقع زى مع ناس مافيش ضمير جواها ولا بتعامل ربنا

nour eltoureny 15-08-01 12:08 AM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578737)
انا من المنصوره ومعرفش حد هنا لسه مشترك امبارح وربنا يديم المعروف واكتسب خبره انفع بيها حد قبل ما يقع زى مع ناس مافيش ضمير جواها ولا بتعامل ربنا

تقدر تتواصل معاهم وتشوف الشحن حيعمل كام هو علي حسب المكان شوف وحتبقي زيادة 50 ولا 75 جنية علي السعر الاصلي وشوف حيقولك كام

sniper007 15-08-01 12:18 AM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578738)
تقدر تتواصل معاهم وتشوف الشحن حيعمل كام هو علي حسب المكان شوف وحتبقي زيادة 50 ولا 75 جنية علي السعر الاصلي وشوف حيقولك كام

طب هما فين ولا اقدر اتواصل ازاى انا لسه جديد معرفش حد هما خالص

nour eltoureny 15-08-01 12:23 AM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 (المشاركة 578741)
طب هما فين ولا اقدر اتواصل ازاى انا لسه جديد معرفش حد هما خالص

في القاهرة شوف العروض حتلاقيها مثبتة فوق وارقام التليفونات والعناوين والجاكال كلة الي وفردي يعني مفيش جاكال فردي بس الفردي بس هو الفيرات ودة انا برشحهولك بصراحة لقلة الاعطال عن الجاكال واصلا مفيش احتياج للخاصية دي اصلا ولما تشترية نقولك افضل طلق مناسب لية اية والحاجات دي كلها والتفاصيل

sniper007 15-08-01 12:33 AM

رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny (المشاركة 578743)
في القاهرة شوف العروض حتلاقيها مثبتة فوق وارقام التليفونات والعناوين والجاكال كلة الي وفردي يعني مفيش جاكال فردي بس الفردي بس هو الفيرات ودة انا برشحهولك بصراحة لقلة الاعطال عن الجاكال واصلا مفيش احتياج للخاصية دي اصلا ولما تشترية نقولك افضل طلق مناسب لية اية والحاجات دي كلها والتفاصيل

تمام انا متشكر جدا لحضرتك
وهسال وارد عليك
ربنا يصلح ليك الحال :)


الساعة الآن 10:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir