الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > البحث في المنتدى
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

عرض النتائج 1 إلى 12 من 12
استغرق البحث 0.00 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: ahmed_atoon
المنتدى: صيد السمك 14-08-05, 02:11 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 6,695
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: الاستفسار عن بوصه 9م

تسلم ياباشا
ع المعلومات وادعي الاقي عود حلو يكون 9 متر
المنتدى: صيد السمك 14-08-03, 04:11 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 6,695
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: الاستفسار عن بوصه 9م

ههههههههههه ياباشا اسماعيليه انا عارف محلاتها انا بسألك عن المحلات اللى في القاهره
يعني العود ال ares ده من اسكندريه
اسماعيليه بعافيه شويه فى الحاجات ديه ويوم ماربنا يكرمك وتلاقي حد جاب حاجه نضيفه...
المنتدى: صيد السمك 14-08-03, 02:34 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 6,695
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: الاستفسار عن بوصه 9م

ممكن تقولي ع حد اسأل عنده انا من الاسماعيليه فلو امكن ان ترسل لي ارقام تليفون لحد اسأل عنده ع حاجه كربون نضيف وسعرها
وايه رأيك فى الصوره اللى رفعتها فى اول مشاركه علشان اول مره اسمع عن ares ومش لاقي...
المنتدى: صيد السمك 14-08-03, 01:08 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 6,695
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: الاستفسار عن بوصه 9م

شكرا لك اخي وليد
لو امكن ان تضع لنا صوره للعود والسعر ونسبه الكربون واين يمكن ان اجده
المنتدى: صيد السمك 14-08-03, 11:33 AM
مشاركات: 8
المشاهدات: 6,695
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
الاستفسار عن بوصه 9م

اريد شراء بوصه 9م يكون بها اعلي نسبه كاربون
وجدت هذا النوع Ares ولكني بعد بحثي لم اجد له شئ علي النت
ارفق صوره لثلاث اطوال 7 ، 8 ، 9 متر وعليهم بياناتهم برجاء توضيح البيانات واذا كان هناك نوع احسن...
المنتدى: صيد السمك 11-10-10, 01:40 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

العمق اللى شغالين عليه بيبقى 3 ذراع او 4 او ارضي وده تقريبا بيبقى 5.5 ذراع
المنتدى: صيد السمك 11-10-09, 10:32 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

معلش يانجم طبعا احنا اتفقنا اني هصدعك
عايز افضل طريقه لعمل حداف تسقيط اليومين دول فى الاسماعيليه شغالين بوري تمام كده
وديه رابع مره هروحها مع اصدقائي يوم الجمعه ان شاء الله
عملت حداف الشعر 25...
المنتدى: صيد السمك 11-10-09, 09:19 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

تسلم مومو وجزاك الله كل خير
كده نقول ان الكاربون كل ما علي النسبه بتاعته كل ما كان احسن
وبالبلدي الكاربون والفايبر هما البوصه اللى بتتفرد علشان الصيد من ع الشاطئ او نقول اذا كنا هنحدف
اما الصب...
المنتدى: صيد السمك 11-10-09, 05:03 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

شكرا لك مومو
بس ممكن توضيح يعنى ايه (لو تسقيط يبقى صب ) او اي بوصه صب وايه الفرق يعني
معلش هتعبك معايا بس انت عارف الجديد ع طول اسئلته كتيره
المنتدى: صيد السمك 11-10-07, 11:26 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

يعنى بتكلم فى 200 - 250 جنيه للبوصه والماكينه
المنتدى: صيد السمك 11-10-06, 08:45 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
رد: سؤال في البوصه وماكينه

تسلم مومو
بس دلوقتي انه بوصه احسن من الانواع اللى قولتها ناس بتقول اللى فيها كربون عالي وناس بتقول اللى كربونها قليل - انا عايز واحده عقل 3.60 او 4م
والماكينه ايه الكويسه اللى تمشي الاتنين التسقيط...
المنتدى: صيد السمك 11-10-06, 05:46 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 8,837
أرسلت بواسطة ahmed_atoon
سؤال في البوصه وماكينه

ذهبت لاشتري بوصه 3.60 فى حدود 100 وماكينه فى حدود 150-200 جنيه
وجدت انواع بوص كثيره ولم اعرف الفرق فهناك الشفاف والفايبر وكربون بنسب
فأحترت ولم اعرف ماذا اشتري وناس قالتلي اللى نسبه كربونه عاليه...
عرض النتائج 1 إلى 12 من 12

 

الساعة الآن 02:00 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir