المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
11-11-18, 07:45 AM
|
|
مشاركات: 741
المشاهدات: 399,220
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إخوانى الافاضل يشرفنى الإنضمام للرابطة الجميلة جدا دى وانا اشتريت الريتاى امبارح مفتوح وبالطبه بتاعته وجديد بس عايز اعرف السعر كده كتير ولا لا انا جيبته 1600 جنية...
|