المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
12-01-18, 03:30 PM
|
|
مشاركات: 21
المشاهدات: 9,526
Re: ويبلي ولا ديانا
ياريت يا ريس تقول لنا الطريقة اللى فى دماغك لان انا لسة جايب واحدة النهاردة من المقناص ديانا ماغنوم 350 والموضوع واكل دماغى ازاى انزلها علشان عايز بعدها اجيب الجامو شادو جامدة مع العلم انى بنزل برى...
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-01-18, 03:13 PM
|
|
مشاركات: 23
المشاهدات: 4,432
|