المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-06-30, 11:17 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 2,434
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-06-30, 02:39 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 2,308
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-06-29, 03:48 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 2,308
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-06-29, 03:45 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 2,308
رد: emprator vs retay baron sig p228
يا رجالة اللى يقول بارون يقول ليه واللى يقول امبراطور يقول ليه يا اما اى حد مشافهمش هيقولى بارون والتانى هيرد عليه يقوله لأ امبراطور انا عايز اعرف مميزات الاتنين
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-06-28, 03:10 AM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 2,308
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-04-17, 08:30 PM
|
|
مشاركات: 19
المشاهدات: 5,620
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
14-04-17, 08:14 PM
|
|
مشاركات: 3
المشاهدات: 3,163
|
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
14-04-15, 04:00 PM
|
|
مشاركات: 16
المشاهدات: 3,472
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-05-26, 01:04 AM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,793
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-05-26, 12:59 AM
|
|
مشاركات: 12
المشاهدات: 6,058
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-05-26, 12:36 AM
|
|
مشاركات: 6
المشاهدات: 2,606
رد: استفسار مشكوريين
فى كرال فايبر سودة ب 1150 بتتباع ف المحلات جديدة لانج وفى محلات بتبيع اغلى بس هيا ب 1150، بالنسبة للصور صورة ليها اهى http://up.arab-x.com/Apr11/a8u26065.jpg
بس دى متركبلها منظار الجديدة مبيبقاش...
|
المنتدى: الصيد العام
12-05-26, 12:29 AM
|
|
مشاركات: 5
المشاهدات: 3,132
رد: سا عدوني عاوز اشتري بندقيه
محل ف الشرقية الزقازيق يا غالى اسمه العراقى من 3 شهور مش فاكر اسمها لأنى شوفت كذا نوع هيا طبعا صينى بس اهى احسن من مستعمل ولا ايه !
|
المنتدى: محلات الاسلحه وادوات الصيد
12-05-26, 12:24 AM
|
|
مشاركات: 13
المشاهدات: 5,753
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-05-26, 12:20 AM
|
|
مشاركات: 12
المشاهدات: 4,213
|
المنتدى: الصيد العام
12-05-26, 12:18 AM
|
|
مشاركات: 5
المشاهدات: 3,132
رد: سا عدوني عاوز اشتري بندقيه
اشتريلك بندقية جديدة بس رخيصة احسلك فى بنادق عاملالها 650 جديدة لانج وبعدين لو اشتريت مستعمل احتمال كبير جدا انه يتخرب وهتصلحه وتصرف عليه اكتر من انك تجيب واحدة جديدة <<< وجهة نظر ، قرر انتا...
|
المنتدى: محلات الاسلحه وادوات الصيد
12-05-26, 12:07 AM
|
|
مشاركات: 167
المشاهدات: 43,337
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
والله ضحكت اما شفت اللى انتا كاتبه بس العيب مش من الواد ده العيب منك انتا هتقولى ليه هقولك لما تلاقى حد بيعاملك بأسلوب مش تمام عامله بنفس الاسلوب هيحترمك يعنى لو كان محترم معاك شيله ع راسك لو كان...
|
المنتدى: مقتنيات الاعضاء
12-05-26, 12:00 AM
|
|
مشاركات: 6
المشاهدات: 3,945
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-05-25, 11:57 PM
|
|
مشاركات: 65
المشاهدات: 23,568
|
المنتدى: محلات الاسلحه وادوات الصيد
12-05-25, 11:52 PM
|
|
مشاركات: 8
المشاهدات: 4,780
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
12-05-25, 11:45 PM
|
|
مشاركات: 12
المشاهدات: 5,877
رد: Re: الفرق بين الرصاص الحى والفشينك
كلام صحيح وكمان صعب تفرق بينهم (بالنسبة للمنظر والصوت) خصوصا لو اللى ضرب فشنك فى الهوا بيبقى اكنه ضرب رصاص حى بتطلع نفس قوة الصوت والضوء (اللى هوا شبه الشرارة)
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-05-25, 11:21 PM
|
|
مشاركات: 0
المشاهدات: 1,959
مطلوب bam xs-b3
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مطلوب بندقية (bam xs-b3 ) جديدة ولا يوجد بها اى عيوب
وبالتوفيق للجميع ,,,
|