المنتدى: مقتنيات الاعضاء
12-09-21, 10:05 PM
|
|
مشاركات: 3
المشاهدات: 2,726
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
12-09-13, 02:24 AM
|
|
مشاركات: 6
المشاهدات: 3,328
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-09-08, 11:04 AM
|
|
مشاركات: 12
المشاهدات: 3,232
|
المنتدى: مقتنيات الاعضاء
12-09-04, 05:25 PM
|
|
مشاركات: 3
المشاهدات: 2,726
Re: مطلوب قلم كاميرا و قلم ليزر مستعملين
لم تصوير خفى بكاميرة قوتها 5 ميجا بكسل
فلاشة بمساحة 8 جيجا ويوجد نفس القلم بمساحة 16 جيجا
يستخدم كقلم عادى للكتابة
يصور فديو وصور
يسجل صوت
القلم مساحة 16 جيجا ب 325ج
ويوجد مساحة 32 جيجا 375 ج...
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-09-04, 12:51 PM
|
|
مشاركات: 92
المشاهدات: 26,826
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-08-29, 12:55 PM
|
|
مشاركات: 15
المشاهدات: 2,974
|
المنتدى: الورشة
12-08-23, 11:02 AM
|
|
مشاركات: 13
المشاهدات: 5,296
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-08-22, 11:16 AM
|
|
مشاركات: 3
المشاهدات: 2,007
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-08-12, 02:47 AM
|
|
مشاركات: 16
المشاهدات: 4,182
Re: إللي جرب الطلق الهندي
صوت ممتاز والاهم مش بيوسخ المسدس زي التركي
بس اتأكد الاول أن مكتوب على ظهر الطلق A P C
الطلق ده صوته اعلى من اللي مكتوب على ظهره Baron أو kral
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-08-12, 02:42 AM
|
|
مشاركات: 11
المشاهدات: 2,986
Re: ريتاى بارون vc ايكول ب 29
على حسب حتضرب بيه صوت ولا صوت وبلي . الريتاي ماسورته مقفوله وعلشان تضرب بيه بلي حتضطر تفتحها وبالتالي حتكلفك زيادة على تمن المسدس
انما ال بي 29 ماسورته غالبا مفتوحة . كل اللي بتعمله أنك تركبله طبه...
|
المنتدى: الموضوعات العامه
12-07-31, 02:37 AM
|
|
مشاركات: 10
المشاهدات: 3,416
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-07-29, 02:34 AM
|
|
مشاركات: 8
المشاهدات: 2,469
رد: استفسار ؟؟؟
الطلق الهندي صوته أعلى من التركي . بس اتأكد أن مكتوب على الطلقة من ورا " APC 9mm " . الطلقة دي صوتها جبااااار
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-07-20, 04:21 PM
|
|
مشاركات: 384
المشاهدات: 74,420
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-07-18, 01:57 PM
|
|
مشاركات: 384
المشاهدات: 74,420
|