المنتدى: محدثات الصوت
13-06-25, 12:33 AM
|
|
مشاركات: 14
المشاهدات: 4,585
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-06-23, 05:38 PM
|
|
مشاركات: 14
المشاهدات: 4,585
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-06-23, 04:36 PM
|
|
مشاركات: 14
المشاهدات: 4,585
رد: استفسار عن المسدس رامبو
طيب بعد ازنك يا باشا كنت عايز اسال علي الرتاي الجديد ايه نظامو في البلي كويس ولا لا وبيحتاج طبه ولا من غير علشان بفكر اشتري واحد ف و عايز حاجه في الحنين وتكون كويسه وشكرا
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-06-19, 01:15 PM
|
|
مشاركات: 416
المشاهدات: 124,286
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
السلام عليكم عرض جميل يا باشا بعد ازنك يا باشا كنت عايز اسأل هو الفيرتينا احسن ولا البارون ولو اتفتح علشان يضرب بلي مين بكون احسن و شكرا :) :)
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-06-04, 11:22 PM
|
|
مشاركات: 68
المشاهدات: 17,575
رد: عرض جديد من محل هنتر
عرض جميل يا باشا موفق ان شاء الله بس سوأل هما مفتوحين ولالأ و الانوع الجديجه دي بتستحمل البلي ولا لأ الي هما البلاك ستون و الفورميولا و الرامبو مشكور جدا :) :)
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
13-05-12, 08:37 PM
|
|
مشاركات: 33
المشاهدات: 9,028
رد: مسدس صوت من الزمن الجميل
السلام عليكم بعد ازنك يا باشا ازي البلي بيطلع والمسوره مقفوله اصلي عندي بردو ريك بس مش شبه ده بس بردو مقفول بحديديه كده يريت التوضيح :] :]
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-05-11, 10:23 AM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,680
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-05-10, 06:27 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,680
|
المنتدى: محدثات الصوت
13-05-10, 06:11 PM
|
|
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,680
استفسار
السلام عليكم انا عندي مسدس reck commander w.germany هوا المسوره بتاعتو مقفوله بيس بحديده فهل ينفع يتفتح ويضرب بلي و لا لأ و لو ممكن يتفتح هيبقي خطر علي المدس ولا عادي و كنت عيز راي حضرتكو في المسدس و...
|