اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tatoo
ربنا يباركلك في البيع يا افوكاتو ... بس خسارة أنت عايز تبيعه ليه دا انت تعبت جدا على ما تحصلت عليه ؟
|
هههههههه ، لا طبعا ده مش مسدسي ، هو انا اتجننت علشان ابيعه ده انا ما صدقت لاقيته ، وبعدين مسدسي ولله الحمد معاه جميع مرفقاته من علبة وكتالوج وكأس إطلاق الصواريخ وفرشاة التنظيف . (أكيد انت شوفت الصور بتاعته في الموضوع بتاعي علي الأسلحة النارية)
لكن ده مسدس واحد معرفة وعايز يبيعه ، وانا عامله اعلان علي المنتدي علشان انا عارف ان فيه ناس كتير عايزاه ومش لاقياه .
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــع