عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-05-24, 10:27 PM   #10
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: مسدس روم 9ملل للبيـــــــــــــع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tatoo مشاهدة المشاركة
ربنا يباركلك في البيع يا افوكاتو ... بس خسارة أنت عايز تبيعه ليه دا انت تعبت جدا على ما تحصلت عليه ؟
هههههههه ، لا طبعا ده مش مسدسي ، هو انا اتجننت علشان ابيعه ده انا ما صدقت لاقيته ، وبعدين مسدسي ولله الحمد معاه جميع مرفقاته من علبة وكتالوج وكأس إطلاق الصواريخ وفرشاة التنظيف . (أكيد انت شوفت الصور بتاعته في الموضوع بتاعي علي الأسلحة النارية)
لكن ده مسدس واحد معرفة وعايز يبيعه ، وانا عامله اعلان علي المنتدي علشان انا عارف ان فيه ناس كتير عايزاه ومش لاقياه .
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً