الموضوع: ارجو الافاده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-01, 08:03 AM   #6
salas0010
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية salas0010
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 496
معدل تقييم المستوى: 40
salas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: ارجو الافاده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
يا جامد اوي اوي اوي

دانتا بقيت معلم اهو



___________


ههههههههههههههه
انما عليا ان اكون مثلك ان افتل شعر الجمال حبالا هههههه
انت عامل ايه يا سمير باشا وصدقنى انا احد تلامذتك بس تلميذ شاطر شويه هههههههه
__________________
الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً
(46)(سورة الكهف)

وايه هيا بقى الباقيات الصالحات ؟

هى كلمات بسيطة القول كبيره الثواب



[ سبحآن آللّہ ، والحمد للّہ ، ۆلٱ إلہ إلٱ آللّہ ، ۆآللّہ أگبر ]

وسميت [ بالباقيات ]

لأنها هِـيَّ آلتيّ يبقى ثۆابها ۆيدوم جزائها ...
salas0010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس