اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msa_79
ياباشا ده انت حضرتك تنورنا وتشرفنا
حضرتك اوحيت ليا بفكرة جميلة نظرا لصعوبة اننا نعمل طلعة صيد جماعية لكل اعضاء المنتدي (عشان العدد هايكون كتير والتحرك والصيد هايكون صعب)
احننا ممكن نعمل يوم شوي جماعي ونتقابل كلنا وكل فريق يجيب معاه حصيلة الصيد بتاعته ونشوي كلنا سوي وطبعا المقابله هاتكون في ارض محايده 
|
طيب انا موافق بس قولى الارض المحايده هنا شكلها عامل ازاى :
اسكندرية - مدينة السادات - بورسعيد - دمياط - الشرقية - امبابة - اكتوبر - مدينة نصر - ....... إلخ
احنا كده نشوى فى اليمن هههههههه