عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-05, 11:52 AM   #23
omarara
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية omarara
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45
omarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر به
افتراضي رد: شواء طلعة اكتوبر 3-6-2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msa_79 مشاهدة المشاركة
ياباشا ده انت حضرتك تنورنا وتشرفنا
حضرتك اوحيت ليا بفكرة جميلة نظرا لصعوبة اننا نعمل طلعة صيد جماعية لكل اعضاء المنتدي (عشان العدد هايكون كتير والتحرك والصيد هايكون صعب)
احننا ممكن نعمل يوم شوي جماعي ونتقابل كلنا وكل فريق يجيب معاه حصيلة الصيد بتاعته ونشوي كلنا سوي وطبعا المقابله هاتكون في ارض محايده
طيب انا موافق بس قولى الارض المحايده هنا شكلها عامل ازاى :
اسكندرية - مدينة السادات - بورسعيد - دمياط - الشرقية - امبابة - اكتوبر - مدينة نصر - ....... إلخ
احنا كده نشوى فى اليمن هههههههه
omarara غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس