الموضوع
:
عاوز طلقات 8 مم الماني
عرض مشاركة واحدة
11-06-06, 12:47 AM
#
1
omar ayman
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى:
6
عاوز طلقات 8 مم الماني
يا ريت اي حد عنده طلقات 8 مم الماني يقولي النوع و بكام؟؟
و سؤال هو التونا مفيهوش تونا لضغط الطاقة انا لسة شاري واحد و فكيته ملقيتش طبة؟؟؟
omar ayman
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى omar ayman
البحث عن كل مشاركات omar ayman