الموضوع: مسدس ساقية
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-08, 04:47 PM   #3
the hacker
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المدينه: Alexandria
المشاركات: 288
معدل تقييم المستوى: 0
the hacker مستواه غير معروفthe hacker مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى the hacker
Thumbs up رد: مسدس ساقية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tohamy basha مشاهدة المشاركة
انا معايا مسدس صوت ساقيه 9 ملل ماسوره مافتوحه بس انا اللى فاتحها هو ايطالى الصنع لو عاوز ابعتلى على الخاص
يا ريت يا باشا تحط الصور و نوع المسدس و سعره
the hacker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس