عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-11, 04:26 PM   #40
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: تقـييم المستـوي للعضـــو بالمنتــــدي.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
أيه يا جماعة ... هو أنتو مكنتوش تعرفوا موضوع التقييم دة خالص ؟
انا عن نفسي كنت عارف بس كنت فاكرها حلاوة اول مرة اعدت ادي لكل واحد ههههههههههههه وبعدين بابص لاقيتهم خلصو زي دلوقتي كدة هههههههههه

هو انا اخري اقيم كام مرة يا كريم؟
sameer غير متواجد حالياً