اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart
أيه يا جماعة ... هو أنتو مكنتوش تعرفوا موضوع التقييم دة خالص ؟
|
انا عن نفسي كنت عارف بس كنت فاكرها حلاوة اول مرة اعدت ادي لكل واحد ههههههههههههه وبعدين بابص لاقيتهم خلصو زي دلوقتي كدة هههههههههه
هو انا اخري اقيم كام مرة يا كريم؟