الموضوع
:
حد شاف دى
عرض مشاركة واحدة
11-06-12, 11:48 PM
#
12
pooforever_2010
المشرف العام
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى:
438
رد: حد شاف دى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkhalaf
انا اعتقد ان دة
خابور اتش دابور
هههههههههههه
طيب لفلنا خابور يا دبور
هههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى pooforever_2010
البحث عن كل مشاركات pooforever_2010