رد: رحله مع قناص الليل ... كوماندوز الصيد فى مصر .
سلاااااااااااام عليكم
تسلم ايدك ع الموضوع يا روووووووووووك وبجد كانت رحله راااااااااااااائعه بمعنى الكلمه ومختلفه تماما عن اى طلعه سابقه ومش بسبب الاهداف او الصيد وفقط لكن بالعكس بسبب الصيادين الجامدين اللى كنت معاهم واحب اشكر مصطفى (قناص اليوم كله ليلا ونهارا) على استضافته لينا فى بلده وفعلا بلد جميله والطبيعه رائعه وانا كنت مبسووووووووووط جدا بالرغم اننا مشينا ما لايقل عن 5 كيلو فى الزراعه والبلد واراضى كتير اوى
والاتساذ محمود شلبى والاستاذ محمد سيد والروووووووووك وحبيبى مصطفى بجد من امهر واحسن الصيادين اللى شوفتهم فى حياتى سواء باخلاقهم او مهارتهم او حتى ببنادقهم الجباره اللى بصراحه كنت مكسوف امشى معاهم بالرمسيس بتاعتى بس قلت هاحاول اجاريهم لكن هم سابقين بكتيييييييييير
المهم
الرحله جميله جدااااااااااا ونفسى تتكرر تانى وعلى طول وفى كل حته مع الصحبه الحلوه ديه
وبمناسبه تعليقات مصطفى فبجد موتنى من الضحك وخاصه القفشه بتاعه العصفوره اياها هههههههههههههههههه
طبعا هم فاهمين
هههههههههههههههههههه
يللا سلام عليكم
|