الموضوع
:
واسلاماه
عرض مشاركة واحدة
11-06-18, 05:10 PM
#
9
بسام سعيد
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,424
معدل تقييم المستوى:
15
رد: واسلاماه
انا مبحبش كلمة مسلم ومسيحي ديه خالص
احنا مصريين
وانا مشككتش في نية صاحب الموضوع بس متنساش اني هتلاقي الي الموضوع جالة لحد عنده
ويبدا العب
__________________
القناعة كنزٌ لا يفنى
بسام سعيد
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى بسام سعيد
البحث عن كل مشاركات بسام سعيد