غير مقروء 11-06-22, 11:09 AM   #66
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: شكوى من الإدارة ... هام جدا جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
يا استاذ محمد انا لم سعيت انه يكون فيه اشراف فى المنتدى كان كل هدفى ان المنتدى يرجع زى زمان واسلوب التعامل بين الناس يكون راقى زى زمان وتمنيت ان كل مشرف يسعى لتطوير قسمه والارتقاء به مش يخسف بيه الارض اسلوب حضرتك فى الكوبى والبست يحول المتدى لمسخ لا روح فيه
حضرتك بتعلق تصرفك على قوانين المنتدى متنساش ان اللى واضع القوانين دى بشر يعنى ممكن يكون نسى النقطه دى او فاتته
حضرتك زى المنتدى كله بالتوفيق وشكراً
لو تلاحظ انى على العام وامام الناس دافعت عنكم علشان شكلنا قدام الناس وادارة المنتدى الآخر اللى هى مستنيه السقطه واللقطه علشان تشمت فينا
يا استاذ محمد احنا كلنا بنقدرك ونحترمك بس ياريت تحاولب تحافظ على المنتدى وتخاف عليه وتعرف ان التقيم والمشركات ملهاش اى قيمه
شوف الاستاذ عادل اقدم الناس واكثرهم خبره فى المنتدى تقيمه 23 نقطه وكل ردوده لا تخلو من معلومه رائعه او مشاركه مفيده ياريت نعرف ان الموضوع كيف وليس كم

(متنساش ان اللى واضع القوانين دى بشر يعنى ممكن يكون نسى النقطه دى او فاتته )
ولو نسى لازم واضع القانون هو اللى يقر بيها ولو نسيها نفكرو بيها ولو اقرها هتتعامل على اساسها انما لو ما اقرهاش مش هتتعامل بيها لان تعديل القوانين ليس فى يد المشرفين
طيب ماللى واضع قوانين الحكومة بشر مش بتخالفه ليه وعلى كلامك الواحد يمشى بسلاح حى غير مرخص ويقول واضع الفانون بشر هو نسى ان انا لازم احمى نفسى؟؟؟ (طبقا لنظرية حضرتك واضع القانون بشر هو نسى وانا اعمل اللى انا عايزه دون الرجوع اليه لان حضرتك والافوكاتو قررتو دون اللجوء الى صاحب المنتدى ان التكرار مخالف وكمان اصدرتم عقوبتها بالحذف من تلقاء نفسكم وهذا لا يندرج ضمن تنظيم القسم هذا يندرج تحت تاليف قوانين وتنفيذها من انفسكم )
طالما القانون اتوضع يبقى لازم تلتزم بيه ولو عايز تغير يبقى يغيره اللى حطه مش اللى بينفذه
ولما واحد بيعرض بيقول فى مسدس سعره كذا ايه المعلومة اللى عايز المشرف يحطها ؟؟؟؟؟؟ ولما واحد بيقول عندى عربية ببعها عايز نضيف ايه؟؟؟؟ ولما واحد بيبع محظفة جلد ارد اقول ايه ؟ايه المعلومة اللى ممن حضرتك تضيفها فى الحالات اللى فاتت؟؟؟ وايه الطريقة اللى تخلى المشرف على دراية بكل رد يجى فى كل مشاركة يتبعت على الميل؟؟؟؟؟
احب اعرف اجابتك
سواء اتفقنا واختلفنا فى موضوع الكوبى والبيست فهذا لا ترتقى الى مستوى مخالفة تستحق الحذف
وبرده عايز ااكد ان مش معنا اننا مختلفين فى الراى بينا وبين بعض مش معناها اننا اعداء بنتقاتل برده اصحاب وحبايب ودى اللى عايز اوصلها للكل وفى احترام متبادل بينا وبين بعض لان النهاردة مختلفين فى نقطة اشرافية غدا هنخرج من الاشراف بس الاحترام والصداقة هى اللى هتبقى باقية
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس