اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer
دي بقالي فترة بشوفها بس مش عارف امتا بالظبط
|
سلام عليكم شوف يا استاذ سمير هو مجرد توضيح و معلومة لكن ملهاش فايده عملية فعلا...بس انا شاري اتنين كرال من بوندي فرع 6 اكتوبر من حوالي سنه و نصف يعني تقريبا من ساعة الكرال ما نزلت و الشكلين بتوع الكاتم كانوا موجودين وقتها و بالتالي مفيش حاجه اسمها كرال جديده و قديمة اما موضوع السوستة ده حظوظ و تقفيل البندقية هو اللي بيحدد عمرها...فممكن واحده تعيش 50 رشة و التانيه تقعد علبتين تلاته و الكلام للتوضيح ليس الا.