الموضوع: فريق الكرال
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-22, 10:35 PM   #4
sghr220
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية sghr220
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 306
معدل تقييم المستوى: 9
sghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريق
افتراضي رد: فريق الكرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
دي بقالي فترة بشوفها بس مش عارف امتا بالظبط
سلام عليكم شوف يا استاذ سمير هو مجرد توضيح و معلومة لكن ملهاش فايده عملية فعلا...بس انا شاري اتنين كرال من بوندي فرع 6 اكتوبر من حوالي سنه و نصف يعني تقريبا من ساعة الكرال ما نزلت و الشكلين بتوع الكاتم كانوا موجودين وقتها و بالتالي مفيش حاجه اسمها كرال جديده و قديمة اما موضوع السوستة ده حظوظ و تقفيل البندقية هو اللي بيحدد عمرها...فممكن واحده تعيش 50 رشة و التانيه تقعد علبتين تلاته و الكلام للتوضيح ليس الا.
sghr220 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس