الموضوع: قرار إداري
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-06-22, 10:37 PM   #17
رجب
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية رجب
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 302
معدل تقييم المستوى: 8
رجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريق
افتراضي رد: قرار إداري

قرار حكيم وفعلا لايصح الا الصحيح ..واتقدم بالشكر الى الاخ الغااااااااااااالى الافوكاتو والاستاذ هشام سمير لحرصهم
على المنتدى وتحقيق اكبر استفادة للاعضاء كل الاحترام والتقدير لمن شارك فى هذا القرار
والله لولا الامتحانات ماكنتش افوت فرصة الاجتماع علشان اقابل اجدع ناس واغلى الاحباب ..وباقى الاعضاء طبعا وادبسكو فى المشاريب ههههههههههههههه
رجب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس