رد: قرار إداري
قرار حكيم وفعلا لايصح الا الصحيح ..واتقدم بالشكر الى الاخ الغااااااااااااالى الافوكاتو والاستاذ هشام سمير لحرصهم
على المنتدى وتحقيق اكبر استفادة للاعضاء كل الاحترام والتقدير لمن شارك فى هذا القرار
والله لولا الامتحانات ماكنتش افوت فرصة الاجتماع علشان اقابل اجدع ناس واغلى الاحباب ..وباقى الاعضاء طبعا وادبسكو فى المشاريب ههههههههههههههه
|