اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99
كان فين القرار الحكيم ده من زمان
نشكر الاداره علي هذا القرار للحد من المشاركات الغير مجديه
|
سيادة اعقد
اشرف باشا مكنش ينفع نصبر اكتر من كده ولازم نقف بالمرصاد لاى حد يحاول يعبث بواجهة المنتدى
كل الشكر لشخصكم الكريم يا باشا