رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
يا أستاذ كريم .. ما شاء الله على المجهود الكبير .. منورين كلكوا والله .. وانتا شكلك كده بتجر رجلينا ولا إيه مش عارف بصراحة هههههه ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
|