الموضوع
:
اية رائيكم فى رحلة صيد بالعين السخنة (بحر أحمر)تسقيط
عرض مشاركة واحدة
11-07-04, 12:28 PM
#
24
hany
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى:
6
رد: اية رائيكم فى رحلة صيد بالعين السخنة (بحر أحمر)تسقيط
بعد اذنك يا كبير المبلغ ده كبيييير جداا المركب يتراوح من 450 الى 750 فى اليوم وبس وده رقمى لو عايز تكلمنى واعرفك على الناس اللى بطلع معاهم 0118668111
hany
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hany
البحث عن كل مشاركات hany